جنجال M6 هادی پور محسنی [ویدئو]

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

اگر در خیابان ببینید کسی با پتک یا تبر به جان یک دستگاه M6 کوپه افتاده چه واکنشی نشان می دهید؟ این اتفاق شنبه قبل (۲۳ شهریورماه) در آلمان رخ داد . . .

ماجرا از این قرارست که شخصی به نام هادی پور محسنی (Hadi Pour mohseni) ساکن ایتالیا، مشکلی برای M6 کوپه اش بوجود می آید که ظاهرا نه تنها در ایتالیا حل نمی شود بلکه چهارسال است که در آلمان هم نمایندگی از سرویس دادن به آن و حتی پاسخ به نامه ارسالی پور محسنی امتناع کرده است.

پور محسنی هم که از یک طرف همه درهای قانونی را به رویش بسته می بیند و از طرف دیگر هم نمی تواند مشکل این بی ام و که عمدتا از گیربکس آن بوده را برطرف کند، برای نشان دادن اعتراض خود از این اتفاق پیش پا افتاده، دست به کار می گردد و به همراه دوستش توماس برونر (Kumpel Thomas Brunner) با چکش و تبر به جان این M6 اتاق E63 می افتند که سال ۲۰۰۸ میلادی با هزینه ای در حدود ۱۶۰ هزار دلار خریداری شده بود.

اما نکته جالب این اتفاق محل آن است! جلوی درب شرقی نمایشگاه فرانکفورت که این روزها صدها بازدید کننده از سراسر جهان درحال رفت و آمد از آن می باشند.

پور محسنی در مصاحبه با روزنامه آلمانی Blid گفته بود: نه در ایتالیا و نه در مونیخ کسی مسئولیت فروش این M6 معیوب را برعهده نگرفته و در تمام این چهارسال حتی پاسخی از کمپانی برای او نیامده است. البته این را هم بگوییم که بعد از این اتفاق سخنگوی کمپانی هم بلافاصله جلوی تریبون ها رفته و قول پیگری زودرس به مشکل آقای پور محسنی را داده است.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.