جنرال موتورز بابت هر فروش خودرو ولت ۴۹ هزار دلار ضرر می‌کند

هزینه های جنرال موتورز برای ساخت هر خودرو ولت بین ۷۵ تا ۸۸ هزار دلار تخمین زده میشود که ما با قیمت پایه ۳۹٫۹۹۵ دلار این خودرو را به فروش میرسانیم

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:با وجود داشتن بالاترین رکورد فروش خودرو در ماه اوت توسط ولت در ماه با توجه به گزارش رویترز شورلت در فروش هر خودرو ولت در حدود ۴۹ هزار دلار ضرر می‌کند.

داگ پارکس از مدیران ارشد جنرال موتورز در این مورد می‌گوید:”هزینه‌های جنرال موتورز برای ساخت هر خودرو ولت بین ۷۵ تا ۸۸ هزار دلار تخمین زده میشود که ما با قیمت پایه ۳۹٫۹۹۵ دلار این خودرو را به فروش میرسانیم و البته تکنولوژی‌های پیچیده و مسائل فنی و مهندسی به عنوان مسائل عمده در ساخت ولت است که ما درگیر آن هستیم و البته باتریهای پلیمر لیتیوم و سیستم الکترونیک خاص آنان نیز در این امر دخیل است”.

این مدیر پایین نگاه داشتن پایین قیمت ولت را یک انگیزه برای کمک به خرید و فروش این خودر می‌داند و البته با این حال فروش این خودو در پایان ماه اوت در حدود ۱۳۵۰۰ عدد بوده است که به خوبی در زیر پیش بینی فروش ۴۰ هزار خودرو در سال ۲۰۱۲ قرار می‌گیرد.

البته اگر جنرال موتورز بتواند در حدود ۱۲۰ هزار ولت در سال تولید کند هزینه هر خودرو برای این شرکت در حدود ۱۰ هزار دلار خواهد بود که برای این شرکت بسیار سودآور خواهد بود.

گفتنی است کهرقابت سخت نیز ولت را به ستوه آورده است زیرا خودروهایی مانند تویوتا پرسوی و فورد C-Max به سختی در حال رقابت با ولت با قیمت‌های مناسب هستند و این بیش تر از پیش کار این خودروساز آمریکایی را سخت تر میکند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.