جنگ سایبری ناشناس‌ها علیه اسرائیل؛ ۴۴میلیون حمله سایبری در یک هفته

۳۰ آبان ،

فضای سایبر > سایبر
هکرهای ناشناس از آغاز حمله اسرائیل به غزه حملات خود را به صورت محدود به وب‌سایت‌های دولتی و خصوصی اسرائیلی آغاز کرده و با افزایش درگیری‌ها، اکنون تعداد حملات سایبری خود علیه اسرائیل را به ۴۴ میلیون رسانده اند.

به گزارش تفسیری CNN، در عصر دیجیتال، جنگ‌ها تنها بر روی زمین رخ نمی‌دهند، از این رو نبرد میان ناشناس‌ها و اسرائیل که با آغاز حملات هوایی اسرائیل به غزه آغاز شدن تا کنون منجر به شکل گیری ۴۴ میلیون حمله سایبری به اسرائیلی‌ها شده‌است. هکرهای ناشناس مسئولیت از کار انداختن وب‌سایت‌های اسرائیلی و منتشر کردن رمزهای عبور کاربران اسرائیلی را در تلافی “حمله وحشیانه، بی‌رحمانه و برخورد نفرت‌انگیز اسرائیلی‌ها با مردمان فلسطین” به عهده گرفته اند.

اسرائیلی‌ها اکنون ادعا دارند که در سه میدان،‌فیزیکی، شبکه‌های اجتماعی و سایبری درحال مبارزه می باشند.به گفته مسئولان اسرائیلی ناشناس‌ها در تلاشند تا دسترسی اسرائیل به وب‌سایت‌های دولتی را از بین ببرند. شبکه اجتماعی توئیتر نیز به عنوان سلاحی برای نمایش شدت درگیری‌ها که منجر به کشته شدن ۱۰۰ فلسطینی و ۳ اسرائیلی شده،‌توسط حماس و اسرائیل مورد استفاده قرار گرفته است.

با وجود اینکه اسرائیل ادعا می‌کند بیشتر حملات ناشناس‌ها ناموفق بوده و این هکرها تنها توانسته‌اند یکی از وب‌سایتها را برای ۱۰ دقیقه از کار بیاندازند، اما ناشناس‌ها لیستی از ۶۵۰ وب‌سایت اسرائیلی را که طی هفته گذشته از کار انداخته یا مختل کرده‌اند را بر روی اینترنت منتشر کرده‌اند. همچنین ناشناس‌ها بر روی توئیتر خود اعلام کردند نسخه اسرائیلی وب‌سایت‌های مایکروسافت از قبیل بینگ و MSN را نیز مختل کرده‌اند.

ناشناس‌ها همچنین بر روی توئیتر خود در برابر اسرائیل اعلام جنگ کرده‌اند: نوامبر ۲۰۱۲ برای اسرائیلی‌ها و نیروهای امنیت اینترنت ماهی به یاد‌ماندنی خواهد بود ، اسرائیل! این یک جنگ سایبری است! ناشناس‌ها علاوه بر افزایش شدید ترافیک وب‌سایت‌های اسرائیلی و از کار انداختن آنها،‌ به اطلاعات خصوصی بسیاری از کاربران اسرائیلی نیز دسترسی پیدا کرده و آنها را منتشر کرده‌اند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.