جنگ فیس بوکی در مصر ۳ کشته بر جای گذاشت!

۱۴اردیبهشت،

بحث و جدل موافقان و مخالفان مرسی در پایگاه اجتماعی فیس بوک به وقوع خشونتی خونین در یکی از مناطق استان الشرقیه – واقع در دلتای نیل، واقع در ۶۵ کیلومتری شمال قاهره – منجر شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، وضعیت انقلاب مصر همچون روزهای اول نگران کننده است و هر روز درگیری یا نزاعی بین موافقان و مخالفان دولت فعلی، روی می دهد و رسانه های غربی نیز بر آتش این فتنه داخلی می دمند.

اکنون نیز رسانه های محلی مصر اعلام کرده اند اعتراض به توهین مخالفان دولت این کشور به محمد مرسی رئیس جمهوری این کشور در پایگاه اجتماعی فیس بوک، به کشته شدن سه نفر منجر شد.

بر اساس اعلام این رسانه ها، بحث و جدل موافقان و مخالفان مرسی در پایگاه اجتماعی فیس بوک به وقوع خشونتی خونین در یکی از مناطق استان الشرقیه – واقع در دلتای نیل، واقع در ۶۵ کیلومتری شمال قاهره – منجر شد.

شاهدان اینطور اعلام کرده اند که پس از آن که مردی ۲۸ ساله، در صفحه فیس بوک خود به محمد مرسی اهانت کرد، فرزند یکی از اعضای محلی حزب عدالت و برابری – وابسته به اخوان المسلمین – به درگیری فیزیکی با فرد دشنام دهنده پرداخت و با شلیک گلوله، وی و شخص دیگری را که برای میانجی گری پا به میان گذاشته بود، به قتل رساند.

ساکنان خشمگین نیز از نبود ماموران پلیس استفاده کرده و در مقام انتقام، منزل این فرد را به آتش کشیده و خودش را نیز نهایتا از پا در آوردند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.