جنیفر لوپز رفت، ماریا کری و نیکی میناژ آمدند/ فصل دوازدهم شوی پرطرفدار “آمریکن آیدل” با داورهای جدید استارت خورد/ گزارشی از فصل جدید این مسابقه پربیننده در «کافه‌موسیقی»

کافه‌ موسیقی: مسابقه استعداد یابی “آمریکن آیدل” یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در سراسر دنیا است که بیش از یک دهه‌ است با هدف یافتن ستارگان جدید موسیقی پاپ برگزار می‌شود. فصل دوازدهم این برنامه‌ بالاخره بعد از کش و قوش‌های فراوان کار خود را با معرفی داوران جدید آغاز کرد.

به گزارش کافه موسیقی پس از جدایی جنیفر لوپز و استیون تایلر، داوران دو فصل قبلی آمریکن آیدل، شبکه‌ی تلویزیونی فاکس در روزهای گذشته داوران جدید خود را معرفی کرد. ماریا کری، نیکی میناژ و کیت اربن موزیسین استرالیایی و همسر نیکول کیدمن ستاره‌ی سینما، در کنار رندی جکسون داوری فصل دوازدهم این مسابقه را بر عهده خواهند داشت. اولین جلسه‌ی حضوری از فصل جدید این برنامه نیز با حضور هر چهار داور در لینکلن سنتر نیویورک برگزار شده‌است.

گفته می‌شود که تلویزیون فاکس به میناژ و اربن، مبلغ ۱۲ و ۴ میلیون دلار را برای حضور در این شوی پربیننده پرداخته است.

بعد از جدایی سایمون کاول داور سختگیر آمریکن آیدل در پایان فصل نهم، حضور جنیفر لوپز و استیون تایلر توانست به موفقیت دوباره‌ی این برنامه کمک کند. حال باید دید که آمریکن آیدل با داوران جدید می‌تواند با برنامه‌های دیگری مانند “اکس فاکتور” و “وویس” رقابت کند و همچنان در اوج باقی بماند؟

American idol logo

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.