جن زیبای پترا برای داستان‌خوانی به دربند می‌رود

علی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این مراسم بیان کرد: به دعوت کتابفروشی مثلث واقع در تجـریش میدان قدس، خیابان دربند، پلاک ۴۴  مراسم رونمایی برای کتاب «جن زیبایی که از پترا آمد» عصر امروز، جمعه ۹ تیر در این کتابفروشی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که از ساعت ۱۶:۴۵ آغاز می‌شود در کنار معرفی این مجموعه داستان به مخاطبان، به خوانش برخی از داستان‌های این مجموعه نیز خواهم پرداخت و چند داستان نیز از مجموعه داستان جدیدم را هم قرائت می‌کنم.

کرمی ادامه داد: مجموعه داستان جدید من نیز به نوعی ادامه خط داستان‌نویسی من در همین مجموعه است و شامل برخی از داستان‌های کوتاهم و داستانک‌هایی است که اخیرا نوشته‌ام.

این نویسنده همچنین افزود: بر این مجموعه داستان جدید فعلا عنوان «نامه‌ای به گوسفند دوردست» را قرار داده‌ام و امیدوارم با همین عنوان بتوانم از سوی نشر افکار که ناشر مجموعه نخست نیز بود، منتشرش کنم.

یادآوری می‌‌شود مجموعه داستان «جن زیبایی که پترا آمد» حاوی ۳۱ داستان است که برخی از داستان‌های آن کوتاه و برخی دیگر هم از داستان‌های کوتاه کوتاه یا فلشن فیکشن هستند و حاصل فعالیت کرمی از سال ۸۸ به بعد هستند. داستان‌های این مجموعه، پیش از چاپ در کتاب «جن زیبایی که از پترا آمد» در وبلاگ اینترنتی کرمی درج شده و یا توسط این نویسنده در محافل ادبی خوانده شده‌اند.

داستان‌های این کتاب در گروه‌های موضوعی مختلفی جا می‌گیرند و نمی‌توان آن‌ها را در یک دسته واحد طبقه‌بندی کرد و هر داستان این مجموعه در عین وجود مولفه‌های مشترک با داستان‌های دیگر، مشخصه‌های مستقل خود را دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.