جهاد دانشگاهی شبکه‌های اجتماعی را واکاوی می‌کند

۲۸م اسفند ،

همایش تخصصی بررسی ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات وارتباطات جهاددانشگاهی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سعید قاضی‌مغربی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: به دنبال برگزاری سلسله همایشهای حوزه فضای سایبر، سومین همایش با عنوان بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات وارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

وی دربارهٔ اهداف این همایش افزود: از مهمترین اهداف این همایش “آسیب شناسی، ظرفیت سنجی و ارائه راهبردهای بهره گیری از این نوع شبکه‌های نوین در جهت پیشرفت برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی کشور”و” افزایش توان ملی و کاهش آسیب پذیری درمقابل شبکه های اجتماعی”است.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در ادامه به محورهای این همایش پرداخت و گفت :”شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی”،”شبکه‌های اجتماعی و هویت اسلامی ایرانی “،”شبکه‌های اجتماعی و روابط نسلی در ایران” از جمله محورهای این اتفاق علمی است.

وی با دعوت از صاحب نظران، دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه برای مشارکت در این اتفاق علمی به سایر محورهای همایش اشاره و در این باره افزود: “شبکه‌های اجتماعی و الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت”،”شبکه‌های اجتماعی و رونق کسب وکار”،”شبکه‌های اجتماعی و امنیت (حریم خصوصی وکنترل و افشای اطلاعات و…)” از جمله دیگر محورها و مباحثی است که در این اتفاق ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس www.cyberconf.ir حداکثر تا پنجم اردیبهشتماه سال مقالات خود را پیرامون محورهای همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

تاکنون دو همایش ملی “دفاع سایبری” و “بررسی ابعاد مختلف زندگی دوم” از سلسله همایشهای حوزه فضای سایبر است که توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات وارتباطات جهاددانشگاهی وهمکاری دانشگاهها ومراکز علمی و اجرایی برگزار شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.