جهانداری: به سایر تیم‌ها هم شک دارم

۲۹فروردین۱۳،

به گزارش فارس، درحالی که تیم شهرداری تبریز به عنوان دومین تیم از لیگ دسته اول به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرد اما در خصوص نحوه صعود این تیم به لیگ برتر با سرمربیگری فراز کمالوند ابهاماتی پیش آمده است. هر چند که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه های اخیر خود با قاطعیت اعلام کرده لیگ دسته اول پاک به پایان رسید اما شایعاتی که در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول شنیده می شود حکایت از مسائل دیگری دارد. مسائلی که همواره ثابت کردن آن در فوتبال ایران کار راحتی نبوده است. در همین زمینه مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس صحبت هایی را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده است.

ارسطو جهانداری در خصوص اتفاقاتی که پیش از دیدار مقابل شهرداری تبریز در لیگ دسته اول رخ داده، عنوان کرد: ما در همان زمان که بازی برگزار شد، این موضوع را به فدراسیون و حراست گزارش کردیم. متاسفانه آقای پیمان صاحب‌جمعی مربی تیم شهرداری تبریز با چند بازیکن ما پیش از آغاز بازی صحبت کرد.

وی ادامه داد: زعفرانی بازیکن ما این موضوع را تائید کرد و هم اتاقی او نیز اعلام کرد که چندین بار مربی شهرداری تبریز با او تماس گرفته و به او گفته فراز کمالوند تو را خیلی دوست دارد و می‌خواهد تو را ببیند اما زعفرانی این موضوع را قبول نکرده و به بیرون نرفته است. پس از آن هم زعفرانی این مسائل را با ما در میان گذاشت.

مدیرعامل شهرداری بندرعباس یادآور شد: در جریان بازی به دو بازیکن دیگر خود هم شک کردیم. آنها بی‌مورد خود را به بیماری زدند. البته می‌دانیم که نمی‌توانیم این مسائل را اثبات کنیم، اما ما به آنها شک کردیم و این موارد را به آقای علیپور و فدراسیون گزارش دادیم. چند بار هم پیگیر این موضوع بودیم.

وی با اشاره به اینکه چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران طبیعی است، افزود: کفاشیان زیاد نسبت به این موضوع حساس نیست و در جلسه با مدیران عامل باشگاه‌ها نیز اعلام کرده که فوتبال پاک و خوبی برگزار شده است. زمانی هم که در جلسه خواستم صحبت کنم اجازه ندادند. البته رئیس فدراسیون به این موارد رسیدگی نمی‌کند و آقایان علیپور و آیت‌اللهی به عنوان مسئولان کمیته اخلاق پیگیر این مسائل می باشند.

جهانداری تاکید کرد: ما به سایر تیم‌ها نیز شک داریم که شاید با بازیکنانمان صحبت کرده‌اند. متاسفانه برخی مسائل در لیگ وجود دارد که مربیان با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.