جهاندیده: از برخی کشتی گیران انتظاری بیشتری داشتیم/می توانستیم قهرمان شویم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: در رقابت های آسیایی قرقیزستان اگر کمی خوش شانس بودیم قهرمان می شدیم.

مجید جهاندیده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، ضمن بیان مطلب فوق افزود: مسابقات قهرمانی آسیا امسال واقعا در سطح بالایی برگزار شد و بچه های ماعملکرد خوبی داشته اند اما در برخی اوزان آن طور که ما انتظار داشتیم عمل نکردند و کشتی هایی را که می توانستند پیروز میدان شوند روی غفلت مغلوب شدند.

وی با بیان این که شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم، گفت: متاسفانه باز هم شاهد حرکت های غیر اخلاقی کشورهای رقیب بودیم چون زمانی که ما می توانستیم امتیازات خود را به کشورمان میزبان  که قهرمان شد نزدیک کنیم کشتی گیر قزاقزستان که در دور اول رحیم زاده را شکست داده بود عمدا مقابل حریف کره ای مغلوب شد تا نماینده ما شانسی در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز نداشته باشد.

جهاندیده اضافه کرد: در رقابت های آسیایی در حالی ۴ طلا به دست آوردیم که قرقیزستان قهرمان مدال طلایش از ما کمتر بود در هر صورت تلاش می کنیم تا در مسابقات جهانی جبران کنیم .

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان درباره برنامه های آتی این تیم اظهار داشت: طبق برنامه فرنگی کاران نوجوان چند روزی استراحت می کنند و بعد از آن کار خود را برای حضر پر قدرت در رقابت های جهانی با برپایی اردوی آماده سازی از روز ۲۹ تیر در خانه کشتی شماره ۲ آغاز خواهیم کرد.

جهاندیده خاطرنشان کرد: در رقابت های جهانی کار سخت تری پیش رو خواهیم داشت و از آن جا که به دنبال قرار گرفتن روی یکی از سکوهای قهرمانی هستیم تیم قدرتمندی را برای حضور در این مسابقات آماده خواهیم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.