جهانگیر الماسی: آینده سینمای ایران از میان همین سینماگران جوان رقم خواهد خورد

۳۱اردیبهشت،

جهانگیر الماسی کارگردان و بازیگر سینما دربارهٔ اهمیت برگزاری جشنواره فیلم اولی ها عنوان کرد : جشنواره فیلم اولی جشنواره نوپایی است که در سال قبل با موفقیت در تهران با حضور جوان های زیادی از سراسر کشور برگزار شد. جشنواره ای که با هدف گذاری صحیح و درست از سوی انجمن سینمای جوانان در جهت رصد و شناسایی استعداد های جوان از سراسر کشور برای ورود به سینما راه اندازی شد.

بازیگر پشت پرده مه با تاکید بر اهداف آموزشی این جشنواره گفت : در یک پروسه اصولی ومنطقی جوانان با دیدن آموزش توسط اساتید مجرب و کار بلد با حمایت انجمن مجال و فرصت استفاده از آموخته هایشان را در قالب فیلم سازی به دست می آورند و با این شیوه اعتماد به نفس کارگردانی و خلق اثر را به دست می آورند. جوانان برای موفقعیت در کارشان نیازمند این نوع حمایت ها می باشند و معتقدم باید برگزاری جشنواره به لحاظ مالی و افزایش بخش های جشنواره مورد حمایت جدی متولیان سینما قرار بگیرد. آینده سینمای ایران در سال های بعد از میان همین سینماگران جوان رقم خواهد خورد .

گفتنی ست، برای شرکت در دومین جشنواره فیلم اولی ها ، علاقه مندان جهت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تا امروز- ۳۱ اردیبهشت ماه – فرصت دارند.

شایان ذکر است آثار می تواند در دو زیر مجموعه داستانی و مستند و با زمان حداقل ۳ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشند

ده اثر برتر در جشنواره به انتخاب هیئت داوران، علاوه بر لوح تقدیر جایزه نقدی نیز دریافت می کند

دومین جشنواره فیلم اولی ها توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار می شود

 

انتهای پیام/ع/ن.ف/


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.