جهانگیرزاده: دولتی‌ها و اصلاح طلبان دو رقیب جدی اصولگرایان می باشند/ اصولگرایان باید به یک فرد واحد برسند

۸فروردین ۱۳،

جواد جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگرایان ضمن یادآوری تجربه اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان با تکثیر خود راه را بر موفقیتشان بستند.
وی تاکید کرد: هر جریان سیاسی اگر بخواهد تداوم یابد و فرصت خدمتگزاری اش را از دست ندهد باید بر اساس شرایط و نیازهای سیاسی و اجتماعی حرکت کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به «گفتمان بودن جریان اصولگرایی» تصریح کرد: در دنیا گروهها و جریان های همسو با هم رقابت می کنند و در انتها به یک فرد خاص می رسند.
وی با اشاره به «تکثر گروها» در میان اصولگرایان گفت: این تکه تکه شدن ها به نفع رقیب است و نتیجه خوبی برای اصولگرایان ندارد.
وی «جریان حاکم در قدرت» را که می خواهد به هر شکلی در دولت بماند و «جریانی که قبلا در سر قدرت بوده و می خواهد ماجرای ۷۶ را تکرار کند» دو رقیب اصولگرایان خواند.
جهانگیرزاده اصولگرایان را دارای قدرت و توانایی جدی برای جمع بندی و رسیدن به وحدت دانست و گفت: نهادهای قدرتمند سنتی، اتکا به آرا و نظرات روحانیت به عنوان مجموعه مذهبی با پیشینه درخشان در نزد مردم دو قدرت جدی اصولگرایان می باشند که با اتکا به آن می توانند موفق شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «هرکس می تواند باید به ایجاد انسجام کمک کند» تصریح کرد: می توانیم ائتلافهای ۲+۱ و ۵ داشته باشیم اما باید بر اساس مکانیزمی به یک فرد واحد برسیم که مجموعه اصولگرایی پشت سر آن فرد جمع شوند.
جهانگیزراده حرکت به سمت عقلانیت و پرهیز از تندروی را زمینه های برگزاری انتخاباتی دانست که در آن عقلانیت مبتنی بر تدین و انقلابی گری باید سرلوحه گروههای سیاسی قرار بگیرد.
وی در پاسخ به اینکه جبهه پایداری چه جایگاهی در رقابت های ریاست جمهوری یازدهم دارد، جبهه پایداری را تشکلی در داخل گفتمان اصولگرایی خواند.
عضو هیات رئیسه مجلس دفاع وزرای معزول احمدی نژاد و روحانیونی که به احمدی نژاد معتقد بودند و از او برگشته اند را ویژگی این گروه دانست و تصزیح کرد: چون بعضی از وزرای معزول احمدی نژاد پشتوانه های مالی این گروه می باشند باید از ایجاد پیوستگی میان جبهه پایداری
و دولت اجتناب شود.
وی با اشاره به عضویت غلامحسین الهام در جبهه پایداری و کامران باقری لنکرانی و حجت الاسلام آقاتهرانی در این تشکل سیاسی گفت: این اشخاص در بحث رنسانس فکری دولت از نظام ارزشی خودش به سمت حلقه انحرافی جدا شدند. 
نماینده مردم ارومیه در مجلس معتقد است جبهه پایداری سخت ترین شرایط را برای انتخاب نامزد دارد چرا که می خواهد اسباب دولتی ها نباشد و از طرفی نمی خواهد از ابزارهایی که دولتی ها دارند هم استفاده نکند.

/۲۷۲۷
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.