جهانگیری: به نقدهای غیرمنصفانه پاسخ می‌دهیم

جهانگیری: به نقدهای غیرمنصفانه پاسخ می‌دهیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت ‌‌مصلحت نمی‌داند ‌نقدهای غیرمنصفانه را پاسخ دهد‌، اما منتظریم ‌کار ‌‌به پایان برسد و در یک فرصت مناسب پاسخ خواهیم داد.

پورتال خبری ممتاز نیوز: اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز‌ با با بیان اینکه ‌قطعانه می‌گویم که در طول مذاکرات کار بزرگی انجام شد، اظهار داشت: ‌‌هدایت کلی مذاکرات با رهبری معظم انقلاب اسلامی بود و با تدابیر رئیس جمهور و نماینده کاردانی که‌ در مصاف با ۶ قدرت دنیا داشتیم‌ توانستیم به‌ تمام اهداف مدنظرمان در‌ مذاکرات هسته‌ای ‌‌دست یابیم.

جهانگیری در تشریح این دستاوردها گفت: در این مذاکرات ‌دنبال به رسمیت شناختن ‌حقوق هسته‌ای ایران بودیم که به آن دست یافتیم، حفظ دستاوردهای هسته‌ای و لغو تحریم‌های ظالمانه از دیگر دستاوردهای ایران بود که ان‌شاالله به زودی تحریم‌ها لغو می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی منتقدان متاسفانه گاهی اوقات بی‌انصافی می‌کنند، ادامه داد: ‌دولت ‌‌مصلحت نمی‌داند ‌نقدهای غیرمنصفانه را پاسخ دهد‌، اما منتظریم ‌کار ‌‌به پایان برسد و در یک فرصت مناسب پاسخ خواهیم داد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ‌در آینده نزدیک ‌رئیس جمهور و ‌تیم مذاکره‌کننده پاسخ منتقدان را خواهند داد، گفت: ‌آن موقع مردم توجه می‌شوند که چه کار بزرگی انجام شده و چه توطئه‌های عظیمی علیه ایران خنثی شد.

جهانگیری با بیان اینکه ‌متاسفانه عده‌ای در اطراف ایران توطئه‌های مختلفی را طراحی کرده بودند که خنثی شد، تاکید کرد: ‌شاید روزی بتوان بخشی از این توطئه‌ها را برای مردم بازگو کرد، اما این را بگویم که ‌برخی ‌کشورها و در راس آن رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به میدان آوردند که این مذاکرات به سرانجام نرسد.

وی با بیان اینکه حتی بعد از این توافق می‌خواستند و می‌خواهند که جلوی آن را بگیرند و کاری نبود که به آن متوسل نشده باشند، خاطرنشان کرد: ‌برخی از کشورهای منطقه نیز که مردم مسلمانی دارند‌ متاسفانه تمام تلاش خود را به کار بستند تا جلوی این کار گرفته شود و می‌گفتند که تحریم‌ها باید بیشتر شود و حتی میلیاردها دلار هزینه کردند که مذاکرات به نتیجه نرسد.

معاون اول رئیس جمهور‌ تاکید کرد: خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور‌ و تلاش تیم مذاکره‌کننده، تمام این توطئه‌ها خنثی شد.با اخبار سیاسی سایت خبری ممتاز نیوز همراه باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.