جهانی شدن و طبقات اجتماعی با تفکر استراتژیک

۳۰م دیماه ،

ایبنا نوشت: کتاب «تفکر استراتژیک» (در حوزه منابع انسانی، جهانی شدن و طبقات اجتماعی) با گردآوری، ترجمه و تالیف حمید تنکابنی انتشار یافت. «استراتژی منابع انسانی و طراحی در نظام آموزش عالی»، «محرک‌های سازمانی جهانی شدن»، «آیا مدیریت دولتی به مرحله بلوغ خود رسیده است؟ قضیه‌ای دربارهٔ تحقیق و آموزش مربوط به طبقات»، «مدیریت نتایج، با استفاده از مدیریت استراتژیک سرمایه انسانی در جهت ترغیب تغییرات تبدیلی»، «مدیریت استراتژیک، رویکردی به مدیریت منابع انسانی» عنوان پنج ترجمه از مقاله‌های حوزه مدیریت استراتژیک منابع انسانی به‌شمار می‌روند.

«پیشینه و ماهیت استراتژی بهره‌وری در ژاپن» نیز آخرین مقاله کتاب به‌قلم تنکابنی به ‌منظور شناخت و آگاهی از وضعیت بهره‌وری و استراتژی‌های مدیریت در ژاپن است که می‌تواند راهنمایی برای رشد و ارتقای بهره‌وری باشد.

در پیشگفتار کتاب آمده است: «مدیریت به‌مثابه یکی از فعالیت‌های اجتماعی بشر، پیشینه‌ای بسیار دیرپا دارد. در واقع موفقیت سازمانی در راه رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و درازمدت حرفه‌ای، در گرو آینده پویا و نظام‌مند و کارآمد وسایل کار، پول، مواد اولیه و منابع انسانی است.»

حمید تنکابنی متولد ۱۳۳۲ دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. «دیوان‌سالاری در ایران»، ترجمه کتاب «اندیشه‌های نو در دانش مدیریت» و سرپرست و مجری بخش علم‌باوری «شناخت مفاهیم سازگار با توسعه در فرهنگ و ادب فارسی (متون منتخب سعدی)» از دیگر آثار وی به‌شمار می‌روند.

«تفکر استراتژیک» (در حوزه منابع انسانی، جهانی شدن و طبقات اجتماعی) در ۲۰۵ صفحه، شمارگان یک‌هزار و ۱۰۰ نسخه و بهای ۹ هزار تومان از سوی انتشار یافتنات مروارید به‌چاپ رسیده است.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.