جهان استاد با چکش!/ …و بالاخره اولین عکس‌های فیلم تازه کوئنتین تارانتینو را در «کافه سینما» ببینید/ رونمایی از چهره‌های کریشتف والتز، جیمی فاکس و لئو دی‌کاپریو+تصاویر و گفته‌های سازندگان و ویدیویی از ساموئل ال جکسن

کافه سینما-وحید قادری: بالاخره پس از رونمایی از پوستر فیلم که پیش از این در کافه‌سینما دیده بودید، اولین عکس‌های وسترن تازه تارانتینو به صورت رسمی منتشر شد. این اولین وسترن این کارگردان پرحاشیه است و خیلی‌ها منتظر هنرنمایی‌اش در این گونه تازه هستند.

عکس دی‌کاپریو در نقش منفی جذابیت‌های خاصی دارد که امیدهای زیادی را به محصول نهایی برمی‌انگیزد. علاوه بر این‌ها کری واشنگتن، ساموئل ال جکسن، ساشا بارون کوهن و کلی بازیگر مشهور دیگر نیز حضور دارند که هنوز دیده نشده‌اند. قرار است کمپانی واینستاین این فیلم را در روز کریسمس، ۲۵ دسامبر اکران کند. نخستین واکنش‌های بعدی می‌تواند زمان پخش تریلر فیلم باشد که هنوز تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده است. عکس‌ها و ویدیو را در کافه سینما ببنید، و گفته‌های سازندگان را بخوانید…

لئوناردو دی‌کاپریو

جیمی فاکس و کریستوفر والتز

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم را هم ببینید:

کوئنتین تارانتینو و کریستوفر والتز

و صحبت‌های عوامل فیلم درباره آن و یک ویدیو از صحبت‌های ساموئل ال جکسون درباره همکاری با تارانتینو را بخوانید و ببینید:

جیمی فاکس: فکر می‌کنم پروژه‌های درست و حسابی مثل این زندگی‌تون رو روی روال می‌اندازه. چهار سال پیش حسابی شانس آوردم که کوئنتین تارانتینو رو دیدم. با خودم گفتم شانس خودم رو پیدا کردم.

تارانتینو (درباره انتخاب جیمی فاکس): هیچ ایده‌ای نداشتم که چه کسی قراره این نقش رو بازی کنه و با ۶ بازیگر متفاوت دیدار کردم. جیمی اومد خونم و من تصمیم گرفتم اونو امتحان کنم. اون آخرین کسی بود که می‌دیدم. وقتی که طرف‌تون رو پیدا می‌کنید بلافاصله متوجه می‌شید و من متوجه شدم طرفم رو پیدا کردم. اون فهمید و شد گاوچرون.

ساوئل ال جکسن (ویدیو): قطعا این یک موقعیت است که در جایی در تاریخم به مکاشفه بپردازم که تا به حال بهش فکر هم نکرده‌ام و به شکلی صادقانه و دراماتیک با آن روبرو شوم. این موقعیتی استثنایی برای من است که با یکی از مثال‌زدنی‌ترین کارگردانانی که تا به حال داشته‌ایم و یا در دوران زندگی‌ام داشته‌ام کار کنم.

میزان روشنایی دانــلود لینک ویدئو این ویدئو را در سایت خود قرار دهید

Tags:

کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.