جهان بینی: گل محمدی سرمربی صبا می‌ماند

  عباس جهان بینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره و گل محمدی در مورد وضعیت خود گل محمدی و همچنین وضعیت باشگاه برگزار شد که در نهایت قرار شد گل محمدی با وجود مقداری کسالت به کار خود ادامه دهد.

وی در ادامه گفت: ما نگران سلامتی گل محمدی هستیم و تقاضای ما این بود که اگر ممکن است و برای سلامتی وی ضرری ندارد گل محمدی به کار خود ادامه دهد.

جهانبینی تصریح کرد: البته سلامتی گل محمدی ارتباط زیادی به مربیگری وی ندارد، وی مسائل و مشکلات را در خود می ریزد و این مسائل باعث شد تا مقداری عصبی شود و این مشکل برای وی  به وجود آید، البته با تست هایی که وی انجام دادند نشان داده شد مشکلی خاصی متوجه وی نیست و می تواند به باشگاه صبا کمک کند ولی باز با این حال اگر وی به این نتیجه برسد که سلامتیش در معرض تهدید قرار دارد این مساله برای ما در اولویت است و می تواند هر تصمیمی که به وی کمک می کند بگیرد.

جهان بینی در مورد توصیه پزشکان به گل محمدی برای کنار گذاشتن مربیگری نیز گفت: پزشکان به وی توصیه کردند زیاد دچار هیجان و استرس نشود و فشار کمتری به وی وارد شود و به وی توصیه نکردند که وی مربیگری نکند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: جمع بندی جلسه ما این بود که وی کماکان در صبا حضور داشته باشد و کمک های وی بیشتر به وی کمک کنند تا ما گل محمدی را با سلامتی کامل در اختیار داشته باشیم.

دبیر هیئت مدیره صبا در مورد مشکلات مالی تیم صبا نیز گفت: مشکلات مالی مشکل عمومی تمام تیم هاست، بخشی از منابع ما از طریق منابع دولتی است و خوشبختانه با مساعدت مسئولین و کمک های بخش های غیر دولتی شرایط ما مانند سایر باشگاه هاست؛ ما تا کنون حداقل ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم، البته اینگونه نیست که مشکل مالی نداشته باشیم وبا کمک استاندار قم که رئیس هیات مدیره نیز هستند مساعدت لازم انجام می شود.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به گل محمدی برای مربیگری وی در این تیم نیز گفت: گل محمدی به خاطر سلامتی تقاضای رفتن از صبا را داشت و بحث رفتن وی به پرسپولیس از نظر ما منتفی است ضمن اینکه به صلاح نیست باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس با سرمربی تیمی دیگر که کسالت نیز دارد وارد مذاکره شود گل محمدی سرمربی تیم ماست و ما علاقه ای به جدایی وی نداریم.

جهان بینی در مورد استعفای شمسایی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه نیز گفت: تا کنون استعفایی از شمسایی به دست ما نرسیده است؛ شمسایی مدتی است که تیم فوتسال صبا را رها کرده است و در تمرینات حاضر نشده است، باشگاه نیز از وی درخواست کتبی برای شرکت در جلسه داشته است که وی در جلسه نیز حاضر نشده است و ما این موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منعکس کردیم، وی از دو سه هفته قبل در تمرینات ما شرکت نکرده است و در بازی آخر نیز بر روی نیمکت حاضر نشده است.

وی در مورد اظهارات شمسایی در مورد اینکه از باشگاه صبا تها یک پیراهن گرفته نیز گفت: امیدوارم شمسایی چک پولی را که حدود ۳۰ در صد از قراردادش نیز بود را  به باشگاه برگرداند، چکی که برای ۳۰ شهریور ماه است ، ما حتی به بازیکنان تیم فوتسالمان نیز ۲۰ درصد از قراردادشان  را پرداخت کرده ایم.

جهان بینی راجع به صحبتهای شمسایی که گفته بود مسئولین صبا به تیم فوتسالشان توجهی نمی کنند نیز گفت: توجه به فوتسال یعنی چه؟ ما بهترین امکانات را برای تیم فوتسالمان فراهم کردیم، بیشتر مسافرت های تیم ما با هواپیما بود و درصدی از قراردادهایمان را نیز پرداخت کردیم ما بهترین بازیکن تیم ملی یعنی اصغر حسن زاده را در اختیار گرفتیم و بازیکنانی که خیلی از تیم ها می خواستند را حفظ کردیم به نظر من اینها بهانه جویی است و ما مشکلی نداریم و مانند سایر تیم های فوتسال هستیم .

وی اظهار کرد: برخی فکر می کنند تمام استان باید بسیج شوند و در خدمت این آقا باشند ما نمی دانیم یک باشگاه باید چه کار کند تا نظر برخی آقایان زیاده خواه را تامین کند.

جهان بینی در پایان گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و ترک خدمت کردن شمسایی امکان همکاری مجدد با وی نیست و باشگاه برای جانشین وی اقدام خواهد کرد ضمن اینکه این حرکت شمسایی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.