جهان در انتظار استماع بیانات رهبر انقلاب اسلامی

۲۹م اسفند ،

همزمان با تحویل سال نو میلیون‌ها نفر در ایران و سراسر جهان منتظر شنیدن پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی و سخنرانی ایشان در مشهد مقدس می باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، مطابق رسم هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال نو پیامی منتشر می‌کنند و در روز اول فروردین ماه هم در حرم مطهر امام رضا(ع) به ایراد بیانات میپردازند.

در آستانه تحویل سال نیز جهان همچون سال‌های قبل منتظر استماع بیانات رهبر معظم انقلاب می باشند.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای، هر سال در طی پیامی تلویزیونی ضمن تبریک سال نو به مردم ایران و جهان دربارهٔ موضوعات مهم داخلی و بین‌المللی به ایراد بیانات می‌پردازند. به همین دلیل است که سخنان ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است.

در همین راستا برخی از رسانه‌های غربی پیام نوروزی رهبر انقلاب و سخنرانی ایشان در مشهد مقدس را یکی از مهم‌ترین رویدادهای هفته جاری قلمداد کرده‌اند.

اندیشکده “شورای روابط خارجی آمریکا” در تشریح مهمترین اتفاقهای خبری این هفته، از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو در مشهد مقدس با عنوان اتفاق مهم هفته پیش رو نام برده است. این اندیشکده آمریکایی که چاک هیگل وزیر دفاع تازه آمریکا ریاست آن را بر عهده دارد در خصوص سخنرانی اول فروردین رهبر انقلاب نوشته است: آیت‌الله خامنه‌ای در روز ۲۱ مارس و در اولین روز از سال نو ایرانیان در حرم امام رضا(ع) سخنرانی خواهد کرد و این سخنرانی همزمان به ۵ زبان به صورت زنده پخش خواهد شد .

این اندیشکده با اشاره به اهمیت و تفاوت سخنرانی اول فروردین امسال تصریح می‌کند: جهان در انتظار سخنرانی رهبر ایران در سال تازه خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.