جهت‌دهی به فتنه ۸۸ مهم‌ترین هدف تاسیس “بی‌بی‌سی فارسی”/ “موسوی” در کاندیداتوری و فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش مورد حمایت سازمان‌های جاسوسی بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، روزشمار جمهوری اسلامی ایران، سرشار از حوادثی شگفت‌انگیز است که هر کدام به تنهایی عبرت‌آموز و قابل تامل است، اما در این میان برخی روزها از امتیازی خاص برخوردارند و یادآور رویدادی سرنوشت‌ساز هستند؛ نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ یکی از آن روزهاست…

روزی که دشمن با این تصور واهی که می‌تواند با بهره‌گیری‌ از عوامل داخلی و خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ستیز باشد، اما مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران با خلق یک حماسه دیگر روز ۹ دی‌ماه ۸۸ را بار دیگر و با جوهری از رنگ بصیرت و غیرت در تقویم تاریخ ثبت کردند.

باشگاه خبرنگاران، در همین زمینه با برخی از کارشناسان و سفرای پیشین به گفتگو درباره بررسی عوامل خارجی و بیگانه و توطئه آنها برای ایجاد چالش در نظام جمهوری اسلامی ایران نشست، که حاصل آن را در بسته خبری که به شرح زیر است، می‌خوانید:

“موسوی” در کاندیداتوری و فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش مورد حمایت سازمان‌های جاسوسی بود

معتقدم؛ اصولا فتنه سال ۸۸ توسط سازمان‌های سیا، موساد و اینتلیجنت سرویس، برنامه‌ریزی، تدارک و هدایت شده بود.

تردیدی که “موسوی” در ابتدا برای ثبت‌نام در ریاست جمهوری داشت، تردید از سوی خودش نبود، بلکه وی در انتظار برای آن بود که از تصمیم نهایی بیگانگان اطمینان حاصل کند و زمانی که مطمئن شد آن‌ها میان او و خاتمی، موسوی را ترجیح داده‌اند، وارد عرصه انتخابات شد؛ “سید محمد خاتمی” نیز که پیش از این برای حضور در انتخابات اعلام حضور کرده بود، به نفع موسوی از انتخابات کناره‌گیری کرد.

روند حوادث انتخابات نشان داد که موسوی در نامزدی خود و همچنین در تمام مراحل تبلیغاتی‌اش مورد حمایت سازمان‌های جاسوسی مذکور بوده است.

فیاضی: مهم‌ترین هدف تاسیس “بی‌بی‌سی فارسی” جهت‌دهی به فتنه ۸۸ بود

فتنه ۸۸  با بی‌بصیرتی و قانون شکنی افرادی که مدعی تقلب در انتخابات ۸۸ بودند، اتفاق افتاد و متاسفانه این افراد به جای اینکه از همان مسیری که خودشان را در معرض رای مردم قرار داده بودند، یعنی از مسیر قانون، مطالبات خود را پس از انتخابات پیگیری کنند، از طریق اردوکشی خیابانی پیگیری کردند.

از آنجایی که دشمن همواره به دنبال موج‌سواری بر موج مسائل داخلی کشور است، خود را از قبل برای مسائل و اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری  ۸۸ آماده کرده بود و از این رو مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه را نیز انجام داد.

درواقع آنچه که توانست زمینه ناکام ماندن این فتنه و توطئه را فراهم کند، هدایت‌های گام به گام و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم و آگاهی آنها از نوع حرکات دشمن و در نهایت حمایتی است که مردم ما نسبت به اصل نظام داشتند.

عوامل داخلی و خارجی در فتنه ۸۸ کاملا حساب شده عمل کردند

فتنه ۸۸ یک‌سری عوامل داخلی داشت که با هماهنگی قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قصد داشتند تا نظام را با یک چالش جدی مواجه کنند.

برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای انتخابات سال ۸۸ صورت گرفته بود؛ آمریکا و غرب برای به آشوب کشاندن جمهوری اسلامی ایران ده‌ها میلیارد دلار هزینه کردند، از سوی دیگر برخی عوامل داخلی نیز در کشور با برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق تلاش داشتند تا نظام را از درون با یک چالش جدی مواجه کنند.

موج شورش‌ها و مسئله انقلاب‌های رنگی در فتنه ۸۸ صورت گرفت و به صورت آشکار این امر را نشان داد که عوامل خارجی و داخلی کاملا حساب شده عمل کردند، اما در این میان ملت ایران با حضور در میدان‌ها و خیابان‌ها توطئه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را با بن‌بست مواجه کردند و موجب شدند که در این فتنه ناکام بمانند.

۹ دی آغاز دوره‌ای جدید برای ملت ایران است/ اروپا و آمریکا تضاد آشتی‌ناپذیری با انقلاب اسلامی دارند

غرب یعنی اروپا و آمریکا با انقلاب اسلامی ایران طبعا تضاد آشتی‌ناپذیری دارند، به عبارت دیگر برای آنها تحمل چنین نظامی به هیچ عنوان مقدور نیست؛ صرف نظر از ابعاد اقتصادی موجود به لحاظ فکری و فرهنگی اهمیت این امر بیشتر است چراکه بیش از سه قرن است که اروپا برای تسلط فرهنگ خودش در دنیا تلاش می‌کند.

۹ دی پایان یک دوره و آغاز دوره جدید است، ۹ دی آغاز دوره‌ای است که مردم احساس می‌کنند حضورشان در صحنه همواره ضروری و موثر است.

انقلاب اسلامی  در روز ۹ دی‌ماه بار دیگر تقویت شد؛ براساس آن اصلی که می گوید اگر ضربه‌ای ما را از پای در نیاورد آن ضربه ما را قوی‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.