جهت ثبت فعالیت “مراکز آموزش علمی کاربردی”

فروردین ۱۴۰۳

محدود درگاه فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت ثبت و به‌روز رسانی مجدد اطلاعات و گزارش‌های فعالیت فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزش علمی کاربردی بازگشایی گردید.

مهدی فیض، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از صدور و تحویل موفقیت آمیز اولین نمایه عملکرد فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزشی، بر اساس ابلاغ معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع، صدور دومین نمایه عملکرد فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزشی در سال تحصیلی - در دستور کار این معاونت قرار گرفت .

وی با بیان اینکه دومین نمایه سببات ارتقاء سطح مطلوبیت فرایندهای نظارتی دانشگاه را فراهم خواهد کرد خاطر نشان کرد:بر همین اساس، ضروری­است کلیه واحدهای استانی و مراکز آموزشی تحت نظارت، از مورخ۰۱/۰۸/ ضمن مراجعه به درگاه فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدامات ذیل را نهایتاً به مدت ده روز، در اولویت اول خود قرار دهند .

 وی تصریح کرد:کلیه مراکز آموزشی که از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ (۹۰۲) و قبل از آن دانشجو داشته‌اند، مشمول صدور نمایه خواهند بود و پرسش های متداول درگاه فرهنگی و فایل پرسشهای متداول پیوست کاملا مورد مطالعه قرار گیرد تا در ورود اطلاعات خطای کاربران به حداقل برسد. با توجه به انجام فرایند اعتبارسنجی اطلاعات و گزارش فعالیتهای فرهنگی مراکز آموزشی، در خصوص ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، دقت لازم به عمل آید.

وی گفت:کلیه فعالیت های ثبت شده که توسط مدیر درگاه فرهنگی تعیین وضعیت نشده است، پس از بررسی و به روزرسانی، پیگیری تعیین وضعیت (تأیید/عدم تأیید) برای آنها صورت پذیرد و در صورت فراموشی یا عدم دریافت نام کاربری و رمز عبور، از طریق توضیحات ارائه شده در پرسش های متداول اقدام فرمایید./ح

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.