جهت گیری فرهنگی وهنری برنامه های مجموعه ورزشی فتح

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ از جهت گیری فرهنگی وهنری در اجرای برنامه های مجموعه ورزشی فتح خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حسین سلطانی با اشاره به امکانات وتجهیزات متنوع مجموعه ورزشی میدان فتح گفت: در حال حاضر تمامی برنامه ها در این مجموعه با جهت گیری فرهنگی اجرا می گردد.

وی ادامه داد: اکنون میدان فتح دارای کاربری های متفاوتی است که هر یک به نوبه خود بخشی از نیاز شهروندان را تامین می کند.
سلطانی درخصوص تجهیزات میدان فتح تصریح کرد: فضای ورزشی و تفریحی میدان فتح با وجود فضای سبز، آلاچیق ، پیست دو ومیدانی، پیست دوچرخه سواری، کار با وسایل ورزشی و بدنسازی ، ایستگاه ورزشی و تندرستی آقایان و بانوان بصورت مجزا، قلعه شادی و چند زمین چمن مصنوعی پذیرایی بسیار عظیم شهروندان بوده و برنامه های شاد و مفرحی نیز در ایام تابستان درنظر گرفته شده است.

وی دربارهٔ اصول و شیوه اجرای برنامه های مجموعه فرهنگی ورزشی فتح تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، تمام فعالیت ها در این مجموعه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: درمناسبت ها و اعیاد ملی و مذهبی از جمله نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان، محرم و . . . با برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی تلاش می کنیم تا ضمن اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی و دینی در جامعه، شهروندان از اوقات فراغت خود بهترین بهره برداری را داشته باشند.
سلطانی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز چند برنامه پس از افتتاح فضای ورزشی میدان فتح گفت: چندی پیش همایش ورزش دوچرخه سواری در دو گروه سنی و دو صحرانوردی  به مسافت ۵ کیلومتر با حضور بیش از ۲۴۵ نفر از شهروندان منطقه برگزار شد و برنامه های متفاوت دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش امکانات مجموعه ورزشی میدان فتح برای اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی و جذب نوجوانان و جوانان گامهای موثرو  مناسبی در این بخش از پایتخت برداشته شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.