جوابیه دانشگاه آزاد رودهن iبه خبرآنلاین:غذای دانشجویان ارزانتر و در نهایت بی کیفیت تر است !

این خبر امروز ۵شنبه ۱۱م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«سلام. دانشجوی دانشگاه آزاد رودهن هستم و خواستم در مورد مشکل غذا دانشجویان بگویم.متاسفانه از سال ۸۶غذا دانشجویان بسیار بد بوده و هیچ کیفیتی ندارد و نحوه توزیع آن بین دانشجویان اصلا در شان یک دانشجو نمی باشد. چندین بار با دو رییس پیش این مشکل را در میان گذاشتیم ولی فقط وعده دادند. ای کاش شما یکی از خبرنگاران خود را iبه واحد های دیگر دانشگاه آزاد بفرستید و فقط مقایسه نمایید تا ببینید دانشجویی که همه iبها ها را میپردازد چه طور مورد بی مهری قرار میگیرد…کیفیت غذا واقعا پایین بوده….ای کاش فقط کیفیت بود….در هیچ دانشگاهی iبه این وضع تبعیض نمیباشد…برای کارمندان و استادان غذای بسیار با کیفیت تر هست و دانشجویان باید غذای بی کیفیت مصرف نمایند. آقای رییس کاش فقط یک وعده غذا دانشجو را مصرف نمایید…»
جوابیه روابط عمومی واحد دانشگاهی رودهن iبه این شرح است:
احتراماً در جوابیه گلایه دانشجوی عزیز در «خبر آنلاین» iبه استحضار می رساند که برای پخت غذای دانشجویی از مواد متوسط «بدلیل معذورات اداری و مالی» از اقلام قابل قبول از بازار تهیه می گردد اما iبه سبب مصرف مواد گوشتی یخ زده تا رسیدن iبه نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم با تلاش کلیه همکاران ذیربط کیفیت و تنوع غذا نیز ارتقاء یابد.
ضمناً غذای اساتید و کارکنان با قیمت های ۸۰۰ و ۱۵۰۰ تومان توزیع می گردد که طبیعتاً از کیفیت بالاتری برخوردار است. توضیح اینکه غذای دانشجویی مبلغ ۴۰۰ تومان می باشد.
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.