جوابیه سازمان تاکسی رانی به خبرآنلاین:اهالی درکه استقبالی چندانی ازتاکسی نمی کردند

۹ م دیماه ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«چرا مسیرتجریش درکه تاکسی سواری ندارد؟رفت و آمد با مینی بوس بسیار سخت شده مینی بوس ها روزهای برفی وبارانی اصلا درمسیر نیستند.دراین روزها به طور متوسط ۴۵ دقیقه درصف منتظر مینی بوس هستیم. این درحالی است که تمام مسیرهای تهران حداقل دارای تاکسی ویا اتوبوس هایی می باشند که منظم کارمی کنند.
همچنین شهردارتهران بهتراست به جای ساختن اتوبان ۲ طبقه فکری به حال این مینی بوسهای فرسوده و دود زا که حداقل ۳۰ سال عمر دارند بکنند. تردد این مینی بوسها درروزهای که تهران به خاطر آلودگی تعطیل بود واقعا خنده داربه نظرمی رسید.مردم درکه چندین باربه خاطر سخت بودن حمل و نقل اعتراض کردند اما فایده نداشت تو فصل پاییز و زمستان از ساعت ۷ دیگرهیچ مینی بوسی وجود ندارد به همین سبب ما باید در سرما منتظر بمانیم.
جوابیه سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرتهران به شرح زیر است:
با سلام و احترام
پاسخ به شهروند محترم
با توجه به اینکه از دیرباز در این مسیر خط اتوبوس و مینی بوس فعالیت میکرده است و شهروندان آن منطقه استقبال چندانی از تاکسی ها نمی کردند، و به همین سبب خط تاکسی در آن مسیر قرار داده نشده بود. ولی از طرف فرماندارشمیرانات درخواستی مبنی بر جمع آوری مینی بوس ها و جایگزین خودروهای ون در این مسیرارائه گردیده است که کار در حال برسی می باشد که در صورت جمع آوری مینی بوسهای فرسوده خط ون در این مسیر جایگزین می گردد.
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.