جوابیه شهرداری منطفه یک تهران: با توجه به مطالعات ترافیکی منطقه ورودی خیابان کچویی مسدود شد

یکی از خوانندگان با نام محمد نوشته بود:« با سلام گاهی برای روان شدن ترافیک خیابانها قوانینی وضع می‌شود و پس از مدتی با بوجود آمدن شرایط جدید قانون قبلی که می‌بایست منحل شود پابرجا بوده وخود باعث تشدید اختلال در ترافیک می‌شود
شرح:
در اتوبان یادگار ورودی اوین که محل تردد به مناطق اوین ، درکه ، ولنجک ، زعفرانیه و … می‌باشد ترافیک شدید در ساعات بعد از ظهر بوجود می‌آید که بر اتوبانهای چمران و سئول نیز تاثیر مستقیم دارد.
مساله:
۱-در اوین چندی پیش ورودی خیابان کچویی را از خیابان اعرابی ممنوع کردند(دور زدن ممنوع)که در زمان خودش در کاهش ترافیک اتوبان یادگار و چمران موثر بود.
۲-پس از مدتی در زمان اجلاس غیر متعهدها ورودی یادگار را به کچویی مسدود کردند.
پیشنهاد:
با اجرای بند۲ ترافیک بند۱ به یادگار منتقل شده باید یکی از بندهای بالا منحل شود
جوابیه معاونت ترافیکی شهرداری منظقه یک به نقل از روابط عمومی این شهرداری :
با توجه به مطالعات مشاور ترافیکی منطقه و براساس بازدید های به عمل آمده به منظور جلوگیری از انجام حرکت ضربدری و افزایش ایمنی توام با تسریع و تسهیل تردد خودرو های دسترسی مستقیم بزرگراه یادگارامام به خیابان شهید کچویی مسدود شده است. همچنین به دلیل عرض کم معبر و کاهش ایمنی در حرکت دور زدن برای ورود به خیابان کچویی از خیابان اعرابی و به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان کچویی به دلیل تداخل این حرکت با حرکت جنوب به شمال خیابان شهید کچویی این دسترسی مسدود شده است.
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.