جوابیه علی‌لو به خبر ناکافی بودن مبلغ ۱۰۰ میلیونی رهن نمایندگان و پاسخ خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علی لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار مصاحبه خود با خبرگزاری مهر درخصوص ناکافی بودن مبلغ ۱۰۰ میلیونی رهن مسکن نمایندگان جوابیه ای را برای خبرگزاری مهر ارسال کرده است که متن آن و پاسخ خبرگزاری مهر را در ادامه می خوانید:

متن جوابیه علی علی لو به این شرح است:

در هیچ بخش از سخنان اینجانب که در متن [مصاحبه] نیز مشاهده می شود، اشاره به موضوع اعتراض نمایندگان نشده و انتخاب این کلمه تنها بر اساس استباط به دور از واقعیت و شخصی خبرنگار است که تکذیب می شود.

 

همچنین مطالبق متن انتشار یافته و بر خلاف تیتر اصلی که آن هم طبق نظر شخصی خبرنگار است، مبلغ رهن مسکن از قول اینجانب به صورت اهدایی مجلس ذکر شده که متذکر می شوم اینجانب اظهار داشته ام مبلغ مورد نظر در رهن مجلس قرار می گرفت و در پایان دوره نیز، این پول به قوه مقننه باز می گشت.

 

 در شرایطی که هنوز زمان اندکی از آغاز به کار مجلس نهم نگذشته و باید همه توان خود را صرف انجام خدمت به ملت سرافراز ایران معطوف داریم، شایسته نیست با انتشار اینگونه اخبار، جامعه را دچار تشویش ساخته و به دور از انصاف و عدالت اخباری غیر واقعی را منتشر کنیم.

 

پاسخ خبرگزاری مهر به این جوابیه:

 

همانطور که در جای جای این جوابیه از قول آقای علی لو تصریح شده متن خبر کاملا منطبق با سخنان این نماینده تنظیم شده و تیتر خبر هم با استنباط از فحوای سخن وی مبنی بر پیگیری نمایندگان برای بررسی کمبود مبلغ ۱۰۰ میلیون رهن و طبیعتا درخواست برای افزایش آن انتخاب شده است.

 

با این حال اگر هدف آقای علی لو از انتشار این جوابیه اصلاح سخنان خود و اعلام عقب نشینی نمایندگان متقاضی افزایش وام ۱۰۰ میلیونی است خبرگزاری مهر این موضوع را می پذیرد و در غیر اینصورت فایل صوتی گفتگوی آقای علی لو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری مهر موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.