جوابیه منطقه ۲۰ به خبرآنلاین: هزینه ۴ میلیارد ریالی شهرداری در شهرک علائین

۲۱م دیماه ،

علیرضا یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«خانواده من درتهران. شهرری.شهرک علائین ساکن می باشند. چند سالی است که اهالی به سبب شرایط بد این محل بارها به شهرداری نامه داده اند. حتی شورای محل نامه ای برای دکترقالیباف فرستاده ودرخواست رسیدگی به این محل را داشته اند. این محل جای دور افتاده ای هم نیست. زیرا شهرک علائین دراطراف حرم حضرت عبدالعظیم قرار دارد. متاسفانه آسفالت این محل هم درست نشده تا چه رسد به بقیه مشکلات اهالی محل.»
شهرداری منطقه ۲۰ در جوابیه ای نوشت:
احتراماً پیرو گلایه شهروند محترم منطقه ۲۰ در پایگاه اینترنتی خبرانلاین درخصوص رسیدگی به شهرک علائین جوابیه شهرداری ناحیه ۵ منطقه ۲۰ جهت استحضار و درج در آن پایگاه اینترنتی خبری به حضورتقدیم می گردد.
با توجه به قرارگیری شهرک اعلائین درمجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و برای رفاه حال شهروندان و زائران محترم مدیریت شهری این منطقه نسبت به اجرای عملیات عمرانی طی نه ماه ابتدای سال دراین شهرک به شرح ذیل اقدام کرده است.
۱)_ لکه گیری، روکش و لکه گیری هندسی آسفالت با حجم عملیات ۸۲۹ تن
۲)_ پیاده روسازی معابربا حجم عملیات ۱۳۳۰ متر مربع
۳)_ مرمت، بازسازی،اجرای تک جدول،کانیو،جدول بندی انهار و معابر شهری با حجم عملیات ۲۱۰۰ متر طول
گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون اعتباری بالغ بر ۰۰۰/۵۰۰/۱۵۴/۴ ریال در شهرک علائین هزینه شده است و این در حالی است که آسفالت معدودی از معابر این شهرک به سبب شرایط جوی به تعویق افتاده است و به زودی انجام می گردد. 
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.