جواب قاسم خانی در مورد شلوارک پوشیدنش در برزیل

جوابیه قاسم خانی برای سفر هنرمندان به برزیل
مهراب قاسم‌خانی طنزپرداز به اعتراضات کاربران فضای مجازی درباره سفر هنرمندان به برزیل، پاسخ داد.
 مهراب قاسم‌خانی طنزپرداز به اعتراضات کاربران فضای مجازی درباره سفر هنرمندان به برزیل، پاسخ داد.

بر اساس آنچه در سایت «پارسینه» آمده، قاسم‌خانی نوشت: «این ماجرای برزیل رفتن ما هم تبدیل به ماجرای با نمک و پیچیده‌ای شده … تا دیروز فقط متهم بودیم که با پول بیت‌المال به این سفر رفتیم ولی ماجرا هر روز داره ابعاد وسیع‌تر و پیچیده‌تری پیدا میکنه. با این حال از اونجا که من سعی کردم همیشه به همه احترام بذارم، توضیحاتی رو در جهت روشن شدن لایه‌های مخوف و پنهان خدمت دوستان ارائه می‌کنم. باشد که باعث آرامش روح و روانشان گردد.

١. هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده و خرج روزانه سفر و خورد و خوراکمون رو هم از جیب خودمون می‌پردازیم. در نتیجه این پول هیچ ربطی به جیب شما دوستان و بیت‌المال نداره. حالا اینکه چرا هزینه یکی دو میلیاردی این سفر تا این حد شما رو دلواپس کرده نمیدونم. کاش این دلواپسی رو برای اون چند صد هزار میلیارد هم داشتید.

٢. من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینی هم روی دوش خودم حس نمی‌کنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال و یه کشور جدید لذت ببرم. در نتیجه توقع خاصی از من نداشته باشید. همونطور که وقتی شما به سفر میرید من هیچ توقعی از شما ندارم.

۳٫ بله، ما داره بهمون اینجا خیلی خوش میگذره. کار بدیه؟ باید خجالت بکشیم الان؟ خوش گذروندن تا جایی که من یادم میاد جرم نیست. از اینکه خوش گذروندن ما باعث ناراحتی شدید بعضی از دوستان شده متاسفم ولی این بیشترین کاریه که از دستم بر میاد. در عوض قول میدم اگه شما هم رفتید سفر و مهمونی و بهتون خوش گذشت، منم دردم نیاد. با این وجود اگه کماکان ناراحت هستید پیشنهاد میکنم برید دم فرودگاه امام تحصن کنید و یه کاری کنید همه اون چند میلیونی که هر سال به قصد خوش گذروندن به سفر میرن کوفتشون بشه چون منصفانه نیست که خوش گذروندن فقط برای ما حروم باشه …

۴. بله، من مرتکب عمل شنیع شلوارک پوشیدن شدم. اصولا هر بار که به سفر خارج میرم و خصوصا در مناطق گرم مثل اینجا شلوارک میپوشم. جسارتا توی خونه هم همین کار رو میکنم. شاید باورتون نشه ولی توی استخر و دریا هم مایو میپوشم. با شرمندگی توی حموم حتی اون رو هم نمیپوشم … به هر حال نمیدونستم این موضوع تا این حد ارزش خبری داره که روزنامه هفت صبح که تنها روزنامه‌ای بود که تا الان میخریدم به عنوان تیتر یک عکسش رو روی جلد کار کنه. از همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن. خلاصه که اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک‌پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت‌پوش رو تشویق کنم و براشون آرزوی موفقیت بکنم.

۵. از اونجا که من در این سفر خودم رو نماینده ملت ایران نمیدونم، در این یادداشت هم نماینده همسفران دیگه‌ام نیستم و ممکنه خیلی از این دوستان نظرشون کاملا بر خلاف من باشه پس اگه دلتون میخواد به این مطلب هم فحش بدید فقط به من فحش بدید چون در این مورد هم نماینده خودم هستم.

۶. در آخر از اینکه با خوش‌گذرونی خودم موجب درد جانکاه و تشویش خاطر و جراحت اعضای برخی از هموطنانم شدم عمیقا عذرخواهی میکنم ولی مجبورم مطلب رو همینجا خاتمه بدم چون بچه‌ها دم در هتل منتظرن که بریم یه دوری بزنیم و من باید بگردم ببینم شلوارکم رو کجا گذاشتم.»

تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. حسین:

    به قول یه دیالوگ تو فیلم نفوذی :
    اینجا ایــــــــــــــــرانه
    بله آقای قاسم خانی عزیز متأسفانه یه سری آدم که معلوم نیست هدفشون چیه کاری بجز گیر دادن به منو شما ندارند
    یادشون میره که نماینده یه ملت چطور مادر یکی رو بغل می کنه
    یا اینکه آقا و خانم م – ه – ر- د – و . . .
    چطور وامهای میلیاردی گرفتند و کسی حتی نتونست اسمشون رو تو همین صداو سیما ببره
    اونوقت وقتی یکی شلوارک می پوشه یهو رگشون عینه . . . باد می کنه یادشون می افته انقلاب و دین در خطره 🙂
    یکی نیست به این باباها بگه بابا اصل و ول کردین چسبیدین به فرع . . .
    به هر حال دم شما گرم که حتی برای این جور آدما یه حرف جالب گذاشتید تا کمی به خودشون بیان هرچند من که شک دارم

  2. پری:

    به نظرمن هیچ کدومشون کاربدی نکردن که شلوارک پوشیدن اونجا یه کشوریه ک خیلی ازین حرفا ازادترن پس انقدحساسیت اصلا لازم نیس اگ توایران بودن باز یچیزی…ولی اقای قاسم خانی عزیز شمام لازم نیس انقدتندبریدااا

  3. الهام:

    به اینکه بعضی ها الکی دارن گیر میدن کاری ندارم.
    ولی از یک مثلا هنرمند انتظار نمیرفت اینقد بی ادبانه جواب بده

    • i:

      هنرمند؟ شهر که خالی بشه قورباقه هفتیرکش میشه
      تمام طنز هاش هم مثل حرف زدنشه
      بقیه کشورها هم هنرمند دارن ما هنرمند داریم هر کسی رو جایی دیگه راه ندادن و از ننش قهر کرده پریده تو وادی هنر

  4. بهار:

    وافعا جای بسی شگفتی است که یک عده همیشه به خودشون اجازه میدهند با همه کار دیگران کار داشته باشند .جهان رو به پیشرفته و واقعایکی از مواردی که قرن هاست اصلا به کسی هیچ ربطی نداره طرز لباس پوشیدن و خورد و خوراکه آدمای دیگه است ( اتفاقا اگر کسی چیزی برای پوشیدن و خوردن نداشته باشه به دیگران مربوط میشه ).کاش بعضیا این چیزا را بتوانند بفهمند.امیدوارم به همه اونایی که توانستند بروند و خوش بگذرونند واقعا خوش بگذره و به جای ما که نتوانستیم برویم هم خوش بگذرانند .

  5. بی نام:

    اتفاقا اینجا جای ایراد گرفتنه.
    بنده یک مهندس طراح و سازنده بعضی ادوات استراتژیک(که نمیشه گفت) هستم و توی یکی از ارگان های دولتی کار میکنم. یه روز که میخواستم برم سر کار شلوار کتان پوشیده بودم و ظاهرم هم خیلی معمولی بود ولی مامور عقیدتی بهم گیر داد که چرا سر کار شلوار پارچه ای نپوشیدم! سوالم اینجاست کسی که مثلا هنرمند جامعه یا فوتبالیست یا خواننده یا هر کوفت و زهر مار دیگه ای هست که شهرت داره و مثلا الگوی جووناست (البته هیچی هم از توش در نمیاد و خاک بر سر جوونی که الگوش اینا باشن) میلیاردی پول بگیره و هر جوری که دوس داره باشه اونوقت یه نفر که داره یه چیزی طراحی میکنه و میسازه که کشور رو از زیر بار تحریم و ظلم در بیاره باید چندر غاز حقوق بگیره و توی محدودیت هم باشه؟

    • ساسان:

      خب عزیزه من میخواستی یه شغلیو انتخاب نکنی که انقدبهت گیربدن. ی جوری شما گفتی شغلم طوریه که نمیتونم بگم بعد گفتی مامورعقیدتی که همه فهمیدیم توی ارتش کارمیکنی!! میخواستی نری ارتش ک انقدبهت گیرندن!!! دیگه با قاسم خانی چیکار داری!!! شلوارک جرمه مگه!!!!

  6. azita:

    ملت ما کارشون شده ایراد گرفتن و توی زندگی دیگران دخالت کردن .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.