جواب مثبت کالدرون به رویانیان /حاضرم سرمربی پرسپولیس شوم

به گزارش خبرآنلاین؛در حالی که ساعاتی قبل محمد رویانیان اعلام کرده بود که از طریق ایمیل با کالدرون مذاکره کرده است و تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص می شود این مربی آرژانتینی به ایمیل رویانیان جواب مثبت داده است.رویانیان گفته بود که اگر این مربی به آنها تخفیف بدهد برای فصل آینده هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده می گیرد.با این شرایط به نظر این مربی آرژانتینی تخفیف لازم را به پرسپولیسی ها داده است و این اتفاق یعنی اینکه کالدرون حاضر است تا سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند.
کالدرون مربیگری را از سال ۱۹۹۷ با تیم کائن آغاز کرد و سال ۲۰۰۳ هم در سوئیس مربی تیم لوزان بود. اما دوران کاری او در خاورمیانه از سال ۲۰۰۴ آغاز شد که به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان برگزیده شد. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ سرمربی عربستان و از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ سرمربی تیم ملی عمان بود. پس از این ۴ سال، سرمربی آرژانتینی کار خود را به عنوان مربی باشگاهی در عربستان و امارات دنبال کرد.

کالدرون با حضور در الاتحاد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ یک مقام قهرمانی در لیگ برتر عربستان (۲۰۰۹) برای این باشگاه کسب کرد. او فصل ۱۱-۲۰۱۰ را هم در الهلال سپری کرد که با قهرمانی در لیگ عربستان و جام پادشاهی این کشور بهترین دوران مربیگری خود در آسیا را سپری کرد. او به همراه الهلال در سال ۲۰۱۱ بدون حتی یک شکست به قهرمانی عربستان رسید.

سرمربی آرژانتینی بعد از جدایی از الهلال به تیم بنی‌یاس امارات پیوست و با این تیم به قهرمانی جام حذفی و عنوان سومی در لیگ امارات دست یافت. بنی‌یاس آخرین تیمی است که کالدرون در آن مربیگری کرده است.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.