جوادی: مسابقات جام جهان پهلوان تختی چنگی به دل نزد / تختی اسطوره ای تکرار نشدنی است

۲۱اردیبهشت،

دارنده چهارمدال طلای جهان معتقد است رقابتهای بین المللی جام جهان پهلوان تختی امسال به هیچ عنوان در شأن وجایگاه این قهرمان ملی کشورمان برگزار نشد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:پهلوان غلامرضا تختی اعتبار کشتی ایران است و باید تورنمنتی که به اسم این قهرمان ملی برگزار می گردد در حد و شأن این اسطوره تکرار نشدنی کشتی دنیا باشد.

وی با اشاره به حضورپرقدرت تیم کشتی ایران درتورنمنتهای سایر کشورها ادامه داد:متأسفانه کشورهای خارجی شاخص استقبال چندانی برای حضور درمسابقات کشورما ندارند به همین سبب آزاد کاران صاحب نام دنیا دراین تورنمنت غایب بودند و در مجموع به صراحت می توان گفت مسابقات جام تختی امسال به لحاظ کمی و کیفی سطح مطلوبی نداشت.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد:در حالی که ما به تورنمنتهای بین المللی کشورمان اهمیت نمی دهیم که هر ساله جام یاریگین و یاشار دوغو در روسیه و ترکیه با شکوه تر از قبل برگزار می گرددو واقعاً با این شرایط فقط می توان تأسف خورد.

وی اضافه کرد:رقابتهای جام جهان پهلوان تختی امسال به هیچ وجه در حد یک تورنمنت بین المللی نبود و بیشتر نفرات جوان کشورمان با یکدیگر رقابت داشتند و حتی  کشتی گیران مطرح داخلی نیز در این مسابقات کشتی نگرفتند.

جوادی با بیان این که زمان مسابقات جام تختی نیز مناسب نبود عنوان کرد:اگر زمان رقابتها مناسب بود به طور حتم ملی پوشان مطرح کشورمان نیز در این مسابقات شرکت می کردند اما از آنجا که آنها برای حضور در تورنمنت آمریکا در اردو می باشند فرصتی برای حضور این کشتی گیران نیز فراهم نشد.

عضور هیأت رئیسه فدراسیون کشتی کشورمان با ابراز تأسف دوباره خاطرنشان کرد:امیدوارم مسئولان مربوطه با رایزنی های مناسبی که با سایر کشورها انجام می دهند در سال آینده زمینه حضور کشتی گیران مطرح دنیا را در جام جهان پهلوان تختی فراهم آورند تا همچون قبل شاهد انجام پرشکوه این مسابقات باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.