جواد عزتی: تئاتر ما را به هم پیوند داد! + عکس

از بازیگران جوان، پرکار و بااستعداد سینما و تلویزیون کشور است، شخصیتی دوست داشتنی، مؤدب و مهربان دارد. در نقش‌هایی که ایفا می‌کند با شیطنت‌ها و شیرین‌زبانی که دارد، سرزندگی و نشاط را به هوادارانش منتقل می‌نماید.

تمایلات طنزگونه‌ای که دارد در سال های اخیر باعث شده که نظر کارگردانان به او جلب شود و در بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های طنز سینما و تلویزیون حضور داشته باشد. همگان او را با همان شخصیت پیرمرد معروف و دوست داشتنی سریال «قهوه‌ی تلخ» می‌شناسند. همان بابا اتی معروفی که تکیه‌کلامش (کیه) ورد زبان مردم شد. جواد عزتی متولد ۱۳۶۰ است و دوره‌ی بازیگری خود را در هنرستان سوره به پایان رسانده است. زمانی که ۱۵ سال بیشتر نداشت با توجه به علاقه‌ای که به هنر در او پدیدار بود، تئاتر را شروع کرد. در بیشتر بوستان‌های تهران به تئاتر خیابانی اجرا کرده است و از این مسئله نیز ناراضی نیست. در حال حاضر هم در عرصه‌ی تئاتر حضوری پررنگ‌تر از سینما و تلویزیون دارد. حدود چهار سال است که با مه‌لقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر ازدواج کرده است. در چندین تئاتر و مجموعه‌ی تلویزیون این زوج هنرمند در کنار هم بازی کردند.

همسر او مه‌لقا باقری است که فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارد و مدتی نیز در کشور آلمان، دوره‌ی تخصصی تئاتر را گذرانده است. حدود ۱۲ سال است که به طور حرفه‌ای در زمینه‌ی تئاتر به عنوان دستیار کارگردان و همچنین طراح حرکات موزون تئاتر فعالیت دارد.

زمانی که خانم باقری مشغول اجرای نمایشی برای پایان نامه‌ی لیسانس بود، جواد عزتی حضور در این تئاتر را پذیرفت و نقش اصلی را در آن بازی کرد. در حقیقت این تئاتر و هنر بود که باعث آشنایی این زوج گردید و آنها با شناخت کاملی که نسبت به هم پیدا کردند به این نتیجه رسیدند که می‌توانند کامل‌کننده‌ی یکدیگر باشند؛ بنابراین تصمیم گرفتند که با یکدیگر ازدواج نمایند.

این زوج خوشبخت به دلیل اینکه هر دو شاغل هستند و زمان کمتری را در منزل سپری می‌کنند تصمیم گرفته‌اند طوری برنامه‌ریزی کنند که به فضای خانه و خانواده‌شان کم‌تر لطمه وارد شود. همچنین خانم باقری که معتقد است یک خانم باید علاوه بر محیط کار در فضای خانه هم تمرکز و مدیریت داشته باشد، سعی می‌کند کارهایش را طوری انتخاب نماید که بتواند به فضای خانه و خانواده‌اش نیز برسد. در نهایت این زوج، امیدوارند که همه‌ی خانواده‌های ایرانی سبز باشند و همیشه با آرامش زیر سایه خدا با هم به خوبی زندگی کنند و زندگی را به خودشان و اطرافیان سخت نگیرند.

در کوچه پس کوچه‌های زندگی:
– هنوز هم تماشای کارتون یکی از علاقه‌مندی‌های جواد عزتی است و هر کارتون و انیمیشن جدیدی که وارد بازار شود، آن را می‌خرد و تماشا می‌کند.
– جواد عزتی دوست دارد بازیگری را به بهترین وجه انجام دهد. بنابراین فعلاً شغل دومی ندارد.
– هر دوی این زوج خوشبخت سفر کردن را دوست دارند و از هر فرصت کوتاهی برای مسافرت استفاده می‌کنند.
– مه‌لقا باقری به خاطر بازی در تئاتر «خواستگاری» جایزه‌ی بازیگری زن در کشور مسکو را برد.


بهگر | خواندنی – دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.