جوانان شاد؛ پولداران آینده

۰۶م آذر ،

داشتن احساسات مثبت‌تر در جوانان، کامیابی و ثروت را در آینده برای آنان به ارمغان می‌آورد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران وب‌دا، به نقل از نشریه ساینس دیلی، محققان دانشگاه وارویک با بررسی ۱۵۰۰۰ نوجوان و بزرگسال جوان در آمریکا ملاحظه کردند اشخاصی که از زندگی خود میزان رضایتمندی بیشتری دارند به کسب درآمد بیشتری ترغیب شده و در آینده به اشخاص ثروتمندتری تبدیل می‌شوند.
 
بخشی از این مطالعه به این واقعیت پرداخته است که جوانان خوش‌بین و شاد با احتمال بیشتری برای اخذ مدارک، پیدا کردن کار و ارتقای سریع‌تر رشد در آینده در مقایسه با همتایان افسرده خود قرار می‌گیرند و به همین دلیل اشخاص شادتر، ثروتمندتر می‌شوند.
 
نتایج حاصل از این گزارش حاکی است حتی کودکان در حال رشد در همان خانواده جوانان شادتر به سمت کسب درآمد بالاتری گرایش پیدا می‌کنند و در این میان علاوه بر شادی عوامل مهم دیگر مانند آموزش و پرورش، سلامت جسمی، آی‌کیو و اعتماد به نفس نیز دخیل می باشند.
 
به گفته محققان این تحقیقات مهم‌تر از همه به عموم مردم به ویژه والدین سفارش می‌کند که رفاه عاطفی کودکان و نوجوانان برای به دست آوردن موفقیت‌های آنان در آینده، نکته‌ای بسیار کلیدی است که این دلیل مهمی برای اطمینان پیدا کردن از ایجاد یک محیط عاطفی سالم در خانه است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.