جوانان فرنگی کار در مسابقات آسیایی می‌درخشند

۰۵اردیبهشت،

رضا غلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی افزون بر ۱۲۸ کشتی‌گیر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه ۱۸ داور بین‌المللی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در شهرکرد را قضاوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سه داور درجه یک نیز کار بازبینی فیلم‌ها و اعتراضات کشتی‌گیران را برعهده دارند.

به نقل از فارس، غلامی با اشاره به نحوه وزن کشی کشتی‌گیران در چهار وزن دوم، گفت: در ساعت ۱۸ امروز وزن کشی کشتی‌گیران برگزار خواهد شد تا فردا بتوانند با رقیبان خود به رقابت بپردازند.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان افزود: در این دسته از رقابت‌ها کشتی‌گیرانی از استان‌های فارس، خوزستان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، مازندران، تهران، گیلان، کردستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، مرکزی و قم شرکت کردند.

وی با اشاره به شرایط انتخاب ملی پوشان برای شرکت در اردوی تیم ملی کشتی، گفت: ورزشکاران هر وزن در دو گروه قرار دارند که سرگروه‌های هر گروه در فینال سه بار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برنده دو بازی از سه بازی به تیم ملی راه خواهند یافت.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان از امروز پنجم اردیبهشت ماه در شهرکرد آغاز شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.