جوان‌ترین المپیکی از کشور وارد همدان شد

بعد از ظهر امروز آرزو حکیمی به عنوان جوان‌ترین ورزشکار المپیکی کشورمان در میان استقبال گسترده مردم و مسئولین وارد همدان شد.

به گزارش فارس سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، کریم مطهری‌مؤید معاون استانداری همدان، قنبری معاون فرمانداری و حسنی‌محتشم‌ مدیرکل آموزش و پرورش با اهدای شاخه گل به این بانوی المپیکی از وی تقدیر کردند. همچنین خانم رضاقلی‌زاده مشاور امور بانوان استانداری همدان نیز با اهدای گل به آرزو حکیمی از این ایشان تشکر کردند.

سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم اظهار داشت: امیدوار هستیم با توجه به سن کم خانم حکیمی در دو المپیک بعدی هم حضور داشته باشد و با تمرینات و کسب تجربه بیشتر بتوانند مدال طلا برای استان و کشورمان به ارمغان آورند.

آرزو حکیمی تنها نماینده کشورمان و کایاک‌سوار تیم ملی بانوان در لندن، در آ‌ب‌های آرام در مسافت ۲۰۰ متر به مصاف حریفانی از چین، بریتانیا، لهستان، اسپانیا، کوبا و صربستان رفت و با زمان ۴۴ ثانیه ۵۷۶ هزارم ثانیه در گروه خود آخر شد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

در این مسافت نماینده اسپانیا اول شد. همچنین آرزو حکیمی نماینده کشورمان در کایاک ۵۰۰ متر در گروه یک مقدماتی این رقابت‌ها با حریفانی از ‏کوبا، دانمارک، آلمان، آمریکا، نیوزلند و فنلاند روبه رو شد و در نهایت با زمان ۱:۵۸٫۵۹ دقیقه در رده هفتم ‏قرار گرفت.

در این گروه قایقرانان کشورهای فنلاند، دانمارک و آلمان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. با ‏این نتیجه آرزو حکیمی نتوانست به دور نیمه نهایی راه یابد.‏

این نتیجه در حالی به دست آمد که حکیمی برای نخستین بار در المپیک شرکت می‌کرد و همچنین جوا‌ن‌ترین ‏عضو کاروان ورزشی کشورمان در لندن بود.

آرزو حکیمی عنوان قایقران زن ایرانی با حجاب کامل در مسابقات قایقرانی شرکت کرد و با توجه به اینکه تنها ۱۷ سال سن دارد باید منتظر درخشش این بانوی المپیکی در المپیک ۲۰۱۶ باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.