جودوکارناپدید شده کنگویی درتعطیلات است

به گزارش، یک جودوکار و سه مربی تیم المپیک جمهوری دمکراتیک کنگو در المپیک لندن بعد ازترک دهکده ورزشکاران ناپدید شدند و پرواز خود را به کشورشان از دست دادند.

اما به گفته یک مقام کمیته ملی المپیک کنگو اکنون جودوکار این کشور اعلام کرده در تعطیلات به سر می برد.

یک مقام وزارت ورزش کنگو روز دوشنبه اعلام کرد، سدریک ماندمبو که در دسته به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم شرکت کرده بود، بلاسی بکوا مربی بوکس، نکیتا مربی دوومیدانی وماسنگو مربی جودو از روز یکشنبه با نزدیک شدن به پایان بازیها دیده نشده اند.

به گفته آموس کیتنج رییس کمیته ملی المپیک کنگو این سه سرمربی و جودوکار به پرواز خود نرسیدند.

یک منبع مطلع در پایتخت کنگو گفت: مربی بوکس از روز جمعه از دهکده ورزشکاران ناپدید شده و نکیتا مدیر فنی دو میدانی بعد از حذف ورزشکار این کشور از ماراتن مردان این دهکده را ترک کرده است.ماسنگو شنبه شب ناپدید شد و ماندمبو نیز بعد از مراسم اختتامیه یکشنبه شب ناپدید شد.

ماندمو تاکید کرد در حال استراحت است.

وی در گفت وگو با رادیوکنگو گفت: از آنجا که روادید من تا ماه سپتامبر اعتبار دارد از سرپرست تیم درخواست کردم چند روز بیشتر بمانم.

ماندمبو تعطیلات خود را در منچستر می گذراند.

با این حال وی از اینکه فقط ۱۵۰۰ یورو دریافت کرده که در مقایسه با رقبای خود از کشورهای همسایه ناکافی است، ناراحت بود.

وزیر ورزش و جوانان کنگو در مورد ناپدید شدن اعضای تیم المپیک این کشور در لندن روز دوشنبه گفت تیم ۱۲ نفره این کشور روز چهارشنبه به کینشازا بازمی گردد.

چهار ورزشکار کنگو در المپیک موفقیتی کسب نکردند.

در بازیهای المپیک لندن هفت ورزشکار کامرونی نیز مفقود شدند که گمان می رود به انگلیس پناهنده شده باشند. همچنین سه ورزشکار ساحل عاجی نیز ناپدید شده اند.

ورزشی**۱۵۸۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۸۱۰۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.