جودی فاستر «هیولای پول» را کارگردانی می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، جودی فاستر فیلم «هیولای پول» را برای شرکت‌های «ای‌ام گلوبال» و «آلیجنس تیه‌تر» کارگردانی می‌کند.
 

فیلمنامه را آلن دی‌فیوره و جیم کوف نوشته‌اند. داستان درباره یک شخصیت تلویزیونی است که راهنمایی‌های تجاری او باعث شده غول پولساز وال استریت لقب بگیرد. وقتی یکی از ببیندگان بر اثر راهنمایی اشتباه این مرد، همه پول خانواده خود را از دست می‌دهد، تصمیم می‌گیرد او را هنگام اجرای زنده برنامه گروگان بگیرد، اقدامی که باعث می‌شود کل کشور مجذوب این جنون رسانه‌ای شود.

دانیل دوبیکی که برای فیلم «روی هوا» نامزد اسکار شد، «هیولای پول» را تهیه می‌کند. سازندگان فیلم به زودی بازیگران را انتخاب می‌کنند. تولید فیلم قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ شروع شود.
 

جودی فاستر پارسال درام کم‌هزینه «بیدستر» («سگ آبی») را با بازی مل گیبسن کارگردانی کرد که فیلم او در بخش خارج از مسابقه شصت و چهارمین جشنواره کن نمایش داده شد. او در مقام کارگردان دو فیلم «خانه‌ای برای تعطیلات» و «تیت مرد کوچک» را هم در کارنامه دارد.
 

این بازیگر و کارگردان ۵۰ ساله تریلر آینده‌گرایانه «ایلیزیم» به کارگردانی نیل بلومکمپ را در مرحله پس از تولید دارد که در آن با مت دیمن همبازی است. او پارسال در «کشتار» ساخته رومن پولانسکی بازی کرد.
 

فاستر اولین بار در ۱۴ سالگی برای فیلم «راننده تاکسی» نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او برای فیلم‌های «متهم» (۱۹۸۸) و «سکوت بره‌ها» (۱۹۹۱) برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد و برای فیلم «نل» (۱۹۹۴) نامزد دریافت این جایزه بود.

ورایتی / ۱۱ اکتبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.