جوکوویچ و نادال درفینال رولان گاروس

جام جم آنلاین: نوواک جوکوویچ تنیسور صرب سید یک مردان جهان امشب در دیدار مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی مردان گرانداسلم رولان گاروس راجر فدرر تنیسور سوئیسی سید سه مردان جهان را شکست داد تا در فینال این تورنمنت معتبر با رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید دو جهان روبرو شود.

به گزارش جمعه شب جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، نوواک جوکوویچ تنیسور صرب در دیدار نیمه نهایی گراند اسلم رولان گاروس درس خوبی به راجر فدرر سوئیسی داد و او را در سه ست متوالی و با نتایج ۴-۶ ، ۵-۷ و ۳- ۶ شکست داد.

در دیگر دیدار این مرحله که چند ساعت زودتر برگزار شده بود، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی ملقب به سلطان زمین های خاک رس داوید فرر تنیسور هموطنش را در سه ست پیاپی و با نتایج ۲ – ۶ ، ۲- ۶ و ۱- ۶ درهم شکست و برای هفتمین بار در طول هشت سال اخیر به فینال این گراند اسلم راه یافت.

در صورتی که در دیدار فینال که روز یکشنبه برگزار می شود نادال پیروز شود برای هفتمین بار فاتح این گراند اسلم معتبر شده و یک رکورد از خود باقی می گذارد.

اما در صورت پیروزی جوکوویچ در فینال گرانداسلم رولان گاروس وی  سومین تنیسور تاریخ خواهد شد که  درچهار گراند اسلم معتبر فصل حرفه ای تنیس پشت سرهم  پیروز می شود.

دونالد بودج در سال ۱۹۳۸ و رود لیور در سال های ۱۹۶۲ و ۱۹۶۹ موفق شده بودند در چهار گراند اسلم ویمبلدون، یو اس اوپن ، اوپن استرالیا و رولان گاروس پاریس پی در پی پیروز شوند. مترجم : بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.