جویباری:از کی‌روش چشم آبی انتقاد نمی‌شود

۱۷ام بهمن ،

به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی نظری جویباری گفت: از هواداران می‌خواهم جمعه برای حمایت از استقلال در دیدار مقابل راه آهن به ورزشگاه آزادی بیایند تا با برد در این بازی صدرنشینی‌مان را تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: شرایط بد مالی فقط برای استقلال نیست بلکه همه تیم‌های لیگ برتر به جز پرسپولیس که دغدغه مالی ندارد مشکل دارند. وزارت ورزش به باشگاه استقلال قول داده بود ۵۰ درصد از هزینه ها را پرداخت می‌کند اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل ما با مشکل روبرو شدیم.

وی با اشاره به عناوین روزنامه‌ها در روزهای اخیر دربارهٔ مشکلات مالی استقلال ادامه داد: به نظرم روزنامه‌ای که تیتر زده استقلال در یک قدمی گرسنگان آفریقا نگاه جالبی به این موضوع نداشته است. فتح الله زاده و سایر مدیران استقلال به شدت در تلاش می باشند تا بیشتر از آنچه که تعهد داده بودند به باشگاه پول تزریق کنند و رسانه‌ها نباید با احساسات هواداران استقلال بازی کنند.

نظری‌جویباری با انتقاد از برخوردهایی که اخیرا با قلعه نویی شده، افزود: ظرفیت قلعه نویی از همه مربیانی که تا حالا در تیم ملی بودند بیشتر است. نتایج او را با کی‌روش مقایسه کنید. تیم قلعه نویی بهترین بازی را مقابل کره جنوبی انجام داد و در ضربات پنالتی باخت اما تیم کی‌روش چه وضعیتی دارد؟ دوستان از انتقادات قلعه نویی خوششان نیامد و الم شنگه به پا کردند. برخوردهایی که با قلعه نویی می‌شود به عنوان یک ایرانی درست نیست. کی‌روش میلیاردها پول گرفته تا برود به لبنان ببازد و چون رنگ چشمش آبی است کسی از او انتقاد نمی کند.

وی گفت: به طور مثال برخورد کی‌روش را با رحمتی ببینید. اگر قلعه نویی جای کی روش این کار را می کرد خبرنگاران و برنامه ۹۰ دارش می زدند. کی‌روش خیلی راحت بهترین دروازه‌بان آسیا را از تیم ملی کنار گذاشت و کسی یک بار هم از او نپرسید چرا این کار را کردی.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.