جوگیری در فیس بوک کار دست مادر آمریکایی داد +عکس

۰۶م اسفند ،

پلیس تاکید کرده که پدر این پسر ۸ ساله نیز در این ماجرا مقصر بوده چراکه او از رفتار دیوانه ‌وار همسرش عکس و فیلم گرفته است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، یکی از مضرات روانی شبکه های اجتماعی تلاش برای جذب اشخاص بیشتر به صفحات هر کاربر است و اشخاص مختلف تلاش دارند با انتشار یافتن مطالب یا تصاویر جالب، لایک ها و بازدید تعداد بیشتری از اعضا را به سمت خود بکشانند اما این موضوع بعضا سبب ایجاد رقابت های نادرست و رفتارهای غیراخلاقی می گردد.

در تازهترین اقدام از این نوع، یک مادر امریکایی در حرکتی باور‌ نکردنی، صورت پسر ۸ ساله خود را با چسب بست و عکس او را در فیس بوک به عنوان یک شوخی منتشر کرد.

اما این اقدام مادر سنگدل سبب شد تا پلیس اوهایو امریکا، این مادر ۳۱ ساله را به خاطر رفتار نادرست و جنون‌ آمیز با پسر ۸ ساله خود دستگیر و راهی زندان کند. البته پلیس تاکید کرده که پدر این پسر ۸ ساله نیز در این ماجرا مقصر بوده چراکه او از رفتار دیوانه ‌وار همسرش عکس و فیلم گرفته است.

مادر این پسر ۸ ساله در این ارتباط تاکید کرده که تنها از سر شوخی با پسرش دست به چنین رفتار دیوانه ‌واری زده است اما کارشناسان پلیس می ‌گویند مادر، جان پسر خود را به خطر انداخته است.

فعلا قاضی دادگاه این زن و شوهرش را به سبب به خطر انداختن زندگی پسرشان متهم کرده است و مادر بی ‌فکر با دستور دادگاه موقتا به زندان منتقل شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.