جوی استیک برای iPad اپل

شاید پیش آمده با خود بگویید ای کاش آیپاد با این بازی های فوق العاده ای که دارد از یک جوی استیک واقعی به جای صفحه مجازی برای کنترل بازی ها بهره می برد.

من در اینجا دو محصول برای اینکار معرفی میکنم…

Logitech-Joystick-for-iPad1

شرکت لاجیتک (Logitech) جوی استیک جدیدی را برای آیپاد (iPad) عرضه کرده است.

این جوی استیک برای انگشت شست (شصت!!) دست شما طراحی گردیده و با آن سریع و راحت و البته با هیجانی بیشتر در  آیپاد (iPad)به بازی بپردازید. می توانید آن را بر روی صفحه نمایش قرار بدهید و کنترل بازی را در اختیار بگیرید.

جنس این جوی استیک (Joystick) از پلاستیک بوده با استفاده از مکش به آیپاد متصل می شود. این روش باعث میشود ما خیلی سریع آن را نصب و حذف کنیم. چقدر راحت…

Logitech-Joystick-for-iPad-2

جوی استیک لاجیتک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشان میدهد بازگشت به حالت اولیه برای اکشن بعدی نیز بسیار سریع بوده..

جوی استیک (Logitech) از اول سپتامبر با قیمت ۲۰$ عرضه شده است.


thinkgeek-ipad-joystick-25-500x376

این جوی استیک با نام ThinkGeek JOYSTICK-IT برای هر وسیله که دارای یک صفحه نمایش لمسی است طراحی شده است.

جوی استیک (JOYSTICK-IT ) از آلومنیوم ساخته شده با گوی در بالا جهت کنترل راحت تر و سایز ارتفاع کمتر از ۲ اینچ و با ۱٫۲۵ اینچ قطر پایه.

thinkgeek-ipad-joystick-2-3

thinkgeek-ipad-joystick-3-50
  JOYSTICK-IT متصل به پایه پد اسفنجی با یک مکش پلاستیکی کوچک در مرکز است. پد از مواد رسانا ساخته شده است و  زمانی که صفحه نمایش خازنی با آن تماس پیدا می کند آیپاد فکر می کند شما با انگشت خود آن را لمس کرده اید.!! اینطور که جوی استیک-IT مانند یک قلم خازنی بزرگ است.
thinkgeek-ipad-joystick-
در هنگام اتصال به تمیز بودن صفحه نمایش و البته پد و مکش جوی استیک توجه کنید…
 ThinkGeek آن را با قیمت ۲۵$ عرضه کرده است.
منبع : ThinkGeek

جوی استیک های معرفی شده برای بازی های ساخته شده اند که از ویژگی پد مجازی (virtual on-screen) بر روی صفحه نمایش استفاده می کنند و همچنین تبلت باید از قابلیت لمس چندگانه ( multi-touch ) برخوردار باشد. در این صورت شما قادر به کنترل با جوی استیک هستید.

برای استفاده فقط کافی است شما جوی استیک را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش نصب کنید و با یک فشار کوچک توسط مکش به صفحه متصل می شود. بازی ها همان بازی هستند ولی اینبار با یک کنترل واقعی  و ساده و هیجان بیشتر…

پاورقی :

در قسمت نظرات یک کامنت نظرم رو جلب کرد.

معلمی نوشته بود : من باید به چند دانش آموز معلول آموزش بدهم. این جوی استیک کوچک یک کار بزرگ برای من انجام می دهد. متشکرم…

این هم یک کاربرد و برداشت به غیر از بازی است…

مطالب مرتبط

  • ویندوز ۸ : چگونه سفارشی کردن Charms Bar
  • اضافه کردن فونت زیبا به تصاویر در آیفون
  • ذخیره و بازیابی مخاطبین در سرویس های ایمیل
  • ویندوز ۸ : ۵ قلب دوست داشتنی و ۵ خنجر نفرت انگیز…
  • ویندوز۸ : شخصی سازی رنگ پس زمینه صفحه شروع و مترو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.