جک و لوبیای سحرآمیز به تماشاخانه پارین می آیند

۲ مهر – ۰۳:۲۷:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

نمایش داستان گرگ خیالباف دیشب به کار خود در تماشاخانه پارین پایان یافت و از این هفته نمایش جک و لوبیای سحرآمیز در این تماشاخانه اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این نمایش که به صورت موزیکال اجرا می گردد، با استفاده از فضا سازی های موسیقی و دکور و عروسک کودکان را وارد دنیا تخیل می کند و رنگ ها و شعرها ذهن را تا بالای ابرها برای کشف دنیایی جدید می برد. جک و لوبیای سحرآمیز کاری از کارگاه تاتر کودک بومرنگ است که در طی سال های گذشته نمایش هایی مثل “گرگ خیالباف” ، “زندگی کوتاه است”، “یه  مردی بود علی قلی”. “سیندرلا”. “آقا گرگه چه شکلی” و “ماه مهربون ناز نکن” را برای کودک و نوجوان تولید کرده است.
نمایش  موزیکال جک و لوبیای سحر آمیز تولیدی متفاوت برای مخاطب کودک و نوجوان است که از ۱ مهرماه ۹۱؛ شنبه تا ۴ شنبه ویژه مدارس و مهد کودک ها در ۳ سانس ۹، ۱۰و ۱۱ صبح و پنج شنبه و جمعه ویژه عموم ۵ عصر اجرای خود را در تماشاخانه پارین  آغاز می کند . نویسنده و کارگردان این نمایش مهدی مهدی آبادی است و دیگر عوامل اجرایی کار عبارتند از بازیگران رامین کحال زاده، محمد فیاضی، بهاره میرزاپور، مریم ایرانمنش، هادی ولی لو، نرگس مقیمی، رامین کهن و آهنگساز رضا شعبانی ست.
مدارس و مهد کودک ها شهر تهران برای تماشای این نمایش می توانند با تماشاخانه  پارین با شماره های ۲۲۱۸۲۹۵۰داخلی ۲۵ و موبایل  ۰۹۳۵۳۸۶۶۳۷۶ تماس حاصل نمایند.
تماشاخانه پارین در خیابان ولی عصر، خیابان زعفرانیه، نبش بغدادی موزه زمان واقع شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۳۱۵۲۷۱۰۱۶۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.