جگوار به عربستان می‌آید

۲۵م آذر ،

jaguar-xj2201.jpg

شرکت خودروسازی جگوار اعلام کرد که در شرف احداث یک کارخانه در عربستان سعودی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت خودروسازی انگلیسی جگوار- لندرور اعلام کرد که به سبب افزایش سریع فروش خودروهایش در بازارهای نوظهور، در شرف احداث یک کارخانه در عربستان سعودی است.

این خودروساز لوکس انگلیسی که متعلق به شرکت تاتاموتورز هند است، تفاهم نامه‌ای را با دولت عربستان امضا کرده که راه را برای همکاریهای دو طرفه در آینده همواره می‌کند.

گزارش‌های تایید نشده حاکی از این است که این قرارداد شامل تولید سالانه ۵۰ هزار دستگاه خودروی لندرور در کارخانه‌ای به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار است.

رالف اسپت – رییس اجرایی جگوار- لندرور در جریان سفر به عربستان گفت: عربستان یک گزینه جذاب است و تاسیسات پیشرفته ما را در انگلیس و برنامه اخیر تولیدی ما را در دیگر کشورها نظیر هند و چین تکمیل می‌کند.

وی گفت: ما به همکاری‌های بین‌المللی بیشتر برای برآوردن تقاضای بی‌سابقه موجود برای خودروهای پر تقاضایمان متعهد هستیم.

شرکت جگوار- لندرور اخیرا ظرفیت کارخانه‌های مونتاژ خود را در هند گسترش داده و به همراه شرکت خودروسازی چری چین، خودروهای جگوار را در یک کارخانه مشترک در حوالی شانگهای تولید خواهد کرد.

جگوار اعلام کرد: این طرح‌های توسعه به سبب افزایش سریع فروش مدلهای جگوار- لندرور در بازارهای نوظهور است که در سال ۲۰۱۲ سبب افزایش ۳۲ درصدی فروش جهانی این شرکت و رسیدن آن به ۳۲۴ هزار و ۱۸۴ دستگاه شده است.

در سال جاری فروش این شرکت در خاورمیانه و شمال آفریقا بیش از ۹ درصد افزایش یافته و به ۱۱ هزار و ۴۱۸ خودرو رسیده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.