جگوار دوباره می غرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جاگوار خودروهایی با سازه های تمام آلومینیم را برای اولین بار به بازار بریتانیا عرضه می کندجگوار انواعی از خودروهای سدان جمع و جور، ون و کراس اور با سازه های تمام آلومینیم عرضه خواهد کرد که برای این خودروساز گامی بلند محسوب می گردد

 خبراقتصادی: به گزارش فایننشال تایمز، جگوار انواعی از خودروهای سدان جمع و جور، ون و کراس اور با سازه های تمام آلومینیم عرضه خواهد کرد که برای این خودروساز گامی بلند محسوب می گردد.

این نوع خودروها از نیمه دوم سال ۲۰۲۲ برای فروش آماده می شوند. رقبای این خودرو در بازار ب ام و سری ۳ و بنز کلاس سی می باشند. 

کریستوف استوئرمر از مؤسسه تحقیقاتی IHS Automotive می گوید: منطقی است که فرصت پدید آمده از لندروور برای گسترش و توسعه جگوار به کار گرفته شود. سرمایه گذاران هم از این حرکت استقبال خواهند کرد.

در حال حاضر مدل های ارزان تر لندروور مثل اووک Evoque و فریلندر از پرفروش ترین خودروهای جگوار-لندروور می باشند. جگوارهای تازهدر کارخانه سابق لندروور در سیلیهال انگلستان تولید خواهند شد. 

سازه های تمام آلومینیم برای اولین بار در مدل های جگوار XJ طرای شده است. سال قبل جگوار-لندروور قراردادی با عربستان سعودی برای تأمین آلومینیم منعقد کرد. همچنین این شرکت ۲٫۷۵ میلیارد پوند (معادل ۴٫۲۳ میلیارد دلار) سرمایه گذاری را طی ۴ سال آینده به اجرا خواهد گذاشت.

از زمانی که تاتاموتورز هندوستان سهام جاگوار-لندروور را از شرکت فورد آمریکا به مبلغ ۲٫۳ میلیارد دلار خریداری کرد این دو خودروساز روند بهبود را آغاز کرده و اکنون به سوددهی بازگشته اند. در نیمه اول سال ۲۰۲۲ این دو خودروساز با فروش ۲۱۰ هزار ۱۹۰ دستگاه ۱۴ درصد رشد را نسبت به سال قبل از آن به ثبت رساندند. حدود ۲۰ درصد از این فروش با برند جگوار بوده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.