جیسن استاتم در دنباله فیلم « مکانیک » با تامی لی جونز و جسیکا آلبا همبازی می شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-2014118121341

جیسن استیتم در دنباله فیلم اکشن «مکانیک» با جسیکا آلبا، تامی لی جونز و میشله یوه همراه می‌شود.

به‌ گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از آنا،«رستاخیز مکانیک» (Mechanic: Resurrection) که دنباله‌ای بر فیلم اکشن پرفروش «مکانیک» (The Mechanic) سال ۲۰۱۱ با بازی جیسن استیتم است با پیوستن تعدادی از بازیگران مطرح هالیوود وارد مرحله تولید شد. به‌نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم‌برداری «رستاخیز مکانیک» از هفته گذشته در بانکوک تایلند آغاز شده است و جسیکا آلبا (بازیگر «شهر گناه»، «چشم» و «چهار شگفت‌انگیز») ، تامی لی جونز («جایی برای پیرمردها نیست»، «مردان سیاه‌پوش»، «فراری») و میشله یوه («ببر خیزان، اژدهای پنهان» و «فردا هرگز نمی‌میرد») در این فیلم بازی می‌کنند.

کارگردان فیلم قبلی «مکانیک»، سایمون وست در این پروژه حضور ندارد و «رستاخیز مکانیک» را دنیس گنزل آلمانی کارگردانی می‌کند. قهرمان این داستان آرتور بیشاب (جیسن استیتم) ، که خود یک آدمکش حرفه‌ای است، در تلاش است تا فهرستی از خطرناک‌ترین آدم‌کش‌های روی زمین را برای به قتل رساندن تهیه کند. آوی لرنر، ویلیام شارتوف، دیوید وینکلر و فرانک دمارتینی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

تامی لی جونز بزودی با فیلم وسترن «هومزمن» (The Homesman) که خود نویسنده و کارگردان آن است به روی پرده خواهد آمد. جسیکا آلبا اخیراً در فیلم «شهر گناه: بانوی محترمی برای کشتن» روی پرده حضور داشته است و بازی در فیلم کمدی اکشن «به‌ندرت مرگبار» همراه با ساموئل ال. جکسن و کمدی مستقل «دختران رایت» را در برنامه دارد. میشل یوه این روزها در تدارک بازی در دنباله فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» است.

«رستاخیز مکانیک» قرار است در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶ (۲ بهمن ۹۴) روی پرده برود.

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.