جیغ سه زن از ورود یک فرد مست به منزلشان

۲۷م آذر ،

خانه ای در آرامش و سه زن در خواب شیرین که با شکسته شدن درب خانه و ورود یک فرد مست، تلخی خواب به جیغ های تبدیل شد که تمامی نداشت.

ممتازنیوز: رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل گشت این کلانتری در حین گشت زنی در ساعت ۳ بامداد روز جاری در محدوده ی خیابان خواجه نظام بودند که به یک دستگاه موتور سیکلت دو ترک مظنون که به صورت چراغ خاموش در حال پرسه زنی در کوچه پس کوچه های آن منطقه بود.

در نهایت وارد خیابان آزادی،‌ کوچه عسگری شده و در آنجا سرنشین از موتور پیاده و راکب با موتور به سر کوچه رفت و به صورت روشن آنجا ایستاد.

در همین حین ترک نشین موتورسیکلت که در حال باز کردن درب خودروی سمندی بود مأموران با استعلام متوجه سرقتی بودن موتور سیکلت می شوند.

که یک مأمور به سمت راکب و یک مأمور دیگر به سمت ترک نشین می دود که ترک نشین به داخل کوچه رفته و در آن جا زمین می خورد و سپس متواری می گردد که مأمور در حین تعقیب و گریز متهم در خیابان آزادی با شلیک یک تیر هوایی متوقف و در همین حین راکب موتورسیکلت به داخل کوچه ی زمانی رفته و از دیوار منزلی بالا رفته و با شکستن درب ورودی وارد منزل می گردد که سه خانم با جیغ زدن های مداوم درخواست کمک از مأمور انتظامی می کنند که مأمور با رعایت کلیه شئونات اسلامی وارد منزل شده که با ورود آن به منزل متهم به بام رفته و به داخل خانه ی همسایه می پرد که در آنجا توسط مأمور زمینگر و دستگیر می گردد.

لازم به ذکر است، که سرنشین موتور سیکلت نیز در حین دستگیری با مأمور کلانتری درگیر می گردد و طی یک مبارزه تن به تن مأمور مجرم را زمین گیر کرده و دستبند می زند که باز هم متهم با وجود دستبند فرار می کند و متواری می گردد که با شلیک ۳ تیر از سوی مأمور مجددا دستگیر و تحت الحفظ به کلانتری انتقال داده می گردد.

سرهنگ محمدحسین خلیلی خاطر نشان کرد: در طول مسیر و هم در کلانتری مجرمین داد و فریاد، فحاشی و تهدید ماموران را کرده که به سبب مست بودن مجرمین به پزشکی قانونی منتقل می گردند که در جواب آزمایش جهت ثبت الکل ۹۸ درصد برایشان معین می گردد.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.