حاتمی: با پنج برد نمی توان از قهرمانی حرف زد/ در فولاد هم هیکل حنیف پیدا نمی کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فرزاد حاتمی مهاجم فولاد در دربی خوزستان موفق به گلزنی شد.

به گزارش ممتاز؛ این در حالی است که او معتقد است در دو، سه بازی قبل صاحب موقعیت گل نشد تا بتواند آمار گلزنی‌اش را بهتر کند. هر چند فولاد ۵ برد پیاپی به دست آورده ولی حاتمی معتقد است که از حالا نباید در مورد قهرمانی صحبت کرد. او در مورد شرایط فولاد و مسائل مختلف دیگر پاسخ می‌دهد.

به نظر می رسد فولاد از حالا خودش را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کرده است؟

من فکر می‌کنم با ۵ برد متوالی نمی‌توان از حالا در مورد قهرمانی حرف زد یا اینکه بگوییم فولاد قهرمان خواهد شد. در سال‌های قبل بسیار از تیم‌ها حتی تا نیم فصل صدرنشین بودند ولی سقوط کردند. هر چند که سقوط در شخصیت تیمی مثل فولاد نیست. صدرنشینی مهم است ولی مهمتر آن است که آن را حفظ کنیم. همه بازیکنان ما باید بدانند که هنوز کار خاصی انجام ندادیم.

فکر می‌کنی ا صلی‌ترین رقیبان فولاد چه تیم‌هایی می باشند؟

من فکر می‌کنم چهره مدعیان در نیم فصل دوم مشخص خواهد شد. تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس شانس خود را برای قهرمانی امتحان می‌کنند و ما هم این عنوان را می‌خواهیم.

در مورد گلی که به فولاد زدی صحبت کن.

من در چند بازی فرصت گلزنی نداشتم و خوشحالم که در نهایت در دربی خوزستان گل زدم.

قبول داری استقلال هم خوب بازی کرد؟

آنها تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه می باشند که در بازی‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت. استقلال با این که ۱۰ نفره شده بود ما را تحت فشار گذاشت. از طرفی فولاد هم باید ایرادهایش را برطرف کند. به عنوان مثال در صحنه‌ای که آنها به گل رسیدند برتری عددی ما ۸ به ۳ بود ولی در نهایت گل خوردیم. فکر می‌کنم در بحث گلزنی هم باید خودمان را تقویت کنیم.

قرار نیست سبک خوشحالی‌ات را عوض کنی؟

این سبک را حنیف عمران‌زاده دوست دارد و آن را عوض نمی‌کنم. در فولاد دنبال هم قد حنیف می‌گردم تا بعد از گل با یک نفر سینه به سینه شوم ولی حنیف آنقدر گنده است که مثل او پیدا نمی شود.

فکر می‌کنی در فولاد هم موقعیت خودت را در تیم ملی حفظ کنی؟

برای انجام کارهای ویزا یکی از بازیکنانی بودم که به سفارت پرتغال رفتم ولی نمی‌دانم که قطعا دعوت خواهم شد یا خیر. من تلاش می‌کنم که خوب باشم و همه چیز به نظر کی روش بستگی دارد.

هنوز بابت تعویضی که چند هفته قبل شدی با فرکی اختلاف داری؟

من در دوران فوتبالم با مربیانم اختلاف نداشتم و با فرکی هم هیچ مشکلی ندارم. من از خودم ناراحت بودم که نتوانستم خوب بازی کنم و در مورد آن مسائل با حسین آقا صحبت کردم.

راستی هنوز طلب‌ات را از استقلال نگرفتی؟

خیر نگرفتم و شکایت کردن هم کار زشتی است. فتح‌الله‌زاده را هم نمی‌توان پیدا کرد و برای دیدن او باید از ۳۰ نفر عبور کرد تا به دفترش رسید.

ولی فتح‌الله‌زاده به عمران‌زاده بابت طلبش یک آپارتمان داد؟

فکر می‌کنم حنیف هنوز آپارتمان فتح‌اله‌زاده را پیدا نکرده است. فتح‌الله‌زاده گفته که آدرس این آپارتمان عباس‌آباد پلاک ۱۴ است و حنیف همچنان دنبال آن می‌گردد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.