حاتمی: به استقلال گل بزنم، حنیف هم باید با من خوشحالی کند!

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فرزاد حاتمی از تیم تازهش می گوید. از پرسپولیس که احتمالا یک نیم فصل را هم آنجا بازی می کند.

امیرحسین اعظمی: فرزاد حاتمی که معمولاً هر چند ماه یک بار تیم عوض می‌کند این بار پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و پایگاه اینترنتی‌های خبری هم بعد از پیوستن حاتمی به تیم سرخپوش تهرانی، به او لقب مارکوپولو دادند. حاتمی هم مثل سیدمهدی سیدصالحی بازی در تیم‌های بزرگ مثل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان را تجربه کرده و حالا با پیراهن پرسپولیس بازی خواهد کرد. او درخصوص حضور در پرسپولیس و حاشیه‌هایش به سؤالات پاسخ می‌دهد.

*اول از همه در مورد بازی با استقلال صحبت کن. اگر گل بزنی، خوشحالی می‌کنی؟

حالا که بسیار زود است به این بازی فکر کنم، تا آن روز بسیار مانده.

*صادقانه بگو گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟

راستش را بخواهید نمی‌دانم چه واکنشی نشان خواهم داد ولی اگر به استقلال گل بزنم حنیف هم باید با من خوشحالی کند!

*مثل مارکوپولو شدی و پایگاه اینترنتی‌ها این لقب را به تو داده‌اند!

مارکوپولو آدم بدی نبود و از این لقب بدم نمی‌آید. من با استقلال و سپاهان قهرمان ایران شدم و می‌خواهم با پرسپولیس هم قهرمان شوم.

*این همه تیم، نمی‌شد پرسپولیس را انتخاب نکنی؟

دوست نداشتم بعد از فولاد به باشگاهی ضعیف‌تر از این باشگاه بروم. در سال جام‌جهانی‌ دوست داشتم تا در تیمی باشخصیت بازی کنم. تیمی که برای قهرمانی بجنگد و مدعی باشد. در نهایت و با نظر علی دایی، پرسپولیس را انتخاب کردم.

*پس چرا با استقلال مذاکره کردی؟

قلعه‌نویی به من گفت برو و اتفاقات فصل قبل را از دل حاجی در بیاور. من هم رفتم تا کدورت‌ها را برطرف کنم. به خاطر قلعه‌نویی هم رفتم. آن زمان مهدی رحمتی کنارم بود و می‌تواند شهادت بدهد که استقلالی‌ها گفتند برو و با علی امیری قرارداد ببند…

*تو چه گفتی؟

گفتم اگر مرا خواستید و دوست داشتید به استقلال بیایم، با خودتان قرارداد می‌بندم. این را به فتح‌ا…‌‌زاده گفتم که گفت تماس می‌گیرم. چند روز منتظر ماندم اما تماسی برقرار نشد. من هم دوست نداشتم بیشتر از این صبر کنم. پیشنهادهای دیگر را بررسی کردم که یکی از آنها، پیشنهاد یک تیم بلژیکی بود. در همین حین بود که از باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند و گفتند تو را می‌خواهیم. من هم در جواب گفتم با کمال میل حاضرم شاگرد دایی شوم و این‌گونه شد که با پرسپولیس قرارداد بستم.

*مثل اینکه دایی الگوی تو است؟

زمانی که در استقلال هم بودم می‌گفتم که دایی الگوی من است. از بچگی دایی را بسیار قبول داشتم و همیشه سعی کردم مثل او بازی کنم. عاشق دایی بودم و هستم و او برای من بسیار عزیز است.

*در جوانی با او برخوردی هم داشتی؟

۱۹ سالم بود که برای راه‌آهن بازی می‌کردم. دایی هم مهاجم سایپا بود. به‌عنوان یک بازیکن جوان، رفتم و از او راهنمایی خواستم. دایی هم با احترام کامل جواب مرا داد و وقتش را در اختیار من قرار داد. او گفت اگر خوب تمرین کنی مهاجم خوبی می‌شوی.

*چرا به هر تیمی که می‌روی سیدصالحی هم آنجا حضور دارد؟

یا من سرجهازی او هستم و یا او سرجهازی من. جدا از شوخی باید بگویم خوشحالم که دوباره با او همبازی می‌شوم. در سپاهان، تراکتورسازی و حالا در پرسپولیس. با سیدصالحی هم رقابت می‌کنم و هم رفاقت و سعی می‌کنم از تجربیات او هم استفاده کنم.

*نمی‌ترسی با وجود سیدصالحی، کمتر بازی به تو برسد؟

ترس که ندارم، چون علی دایی نشان داده هر بازیکنی که آماده باشد را بازی می‌دهد. از نظر دایی، بازیکن لایق وارد زمین می‌شود و این می‌تواند یک اتفاق خوب برای من در پرسپولیس باشد.

*از حالا باید خودت را برای دربی و توهین‌هایی که شاید به تو شود، آماده کنی؟

فکر نمی‌کنم به من بی‌حرمتی شود، چون من به دفتر فتح‌ا…‌زاده هم رفتم تا قرارداد ببندم اما از آنها خبری نشد. هواداران اینها را می‌دانند و امیدوارم که در دربی هم مشکلی برای من به‌وجود نیاورند.

* به نظر می‌رسد دوستان تو در استقلال، از دستت ناراحت شوند که با پرسپولیس قرارداد بسته‌ای. این‌طور نیست؟

فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. مهدی رحمتی و سایر دوستانم در استقلال می‌دانند که برای پیشرفتم این تصمیم را گرفتم و به همین سبب ناراحت نمی‌شوند. آنها مرا درک می‌کنند و من هم امیدوارم در پرسپولیس هم مثل استقلال گل بزنم و جواب محبت هواداران را بدهم.

۴۱۴۱  


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.