حاتمی: حاشیه‌ها می باشند امیدوارم حرفه‌ای عمل کنیم

۱۲م دیماه ،

hemmat khahi-5-340.jpg

مهاجم تازه‌وارد آبی‌ها بازی در کنار آرش برهانی را آسان خواند. حاتمی همچنین ابراز امیدواری کرد، بازیکنان استقلال برابر حاشیه‌ها حرفه‌ای عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرزاد حاتمی زننده تک گل استقلال برابر سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: “خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به هر حال برد، برد است و فرقی نمی‌کند که با یک گل پیروز شویم یا چند گل.”

وی همچنین دربارهٔ اعتماد امیر قلعه‌نویی به او و فیکس شدنش در استقلال بیان کرد: “امیر قلعه‌نویی من را به استقلال آورده تا گل بزنم و من هم جواب اعتمادش را می‌دهم. به هر حال شاگردی امیرخان نصیب من شده و من هم امیدوارم در ادامه لطفش را جبران کنم و روند رو به رشد استقلال ادامه داشته باشد. به هر حال مهاجمان بسیاری در تیم می باشند اما با حضور من در زمین مشکلی وجود ندارد چون در تیم رفاقت وجود دارد و همین رفاقت هم تیم را پیش می‌برد.”

حاتمی در ادامه دربارهٔ بحث کاپیتانی در استقلال نیز تاکید کرد: “حاشیه‌ها در هر تیمی وجود دارد. امیدوارم بازیکنان حرفه‌ای عمل کنند اما در حال حاضر مطمئن باشید مشکل به صورت کامل حل شده است اما شما خبرنگاران به آن دامن زدید. در مقطعی مشکل وجود داشت اما دیگر حل شده است.”

مهاجم استقلال در پایان دربارهٔ از دست دادن موقعیت‌های بسیار از سوی آرش برهانی گفت: “به اعتقادم آرش عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی کردن در کنار او بسیار راحت است.”

حسن اشجاری نیز پس از پیروزی تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران و حضورش در ترکیب اصلی تیم با وجود بازیکنی مثل بیک‌زاده گفت: “من پیش از این هم گفته‌ام که با بیک‌زاده رفیق هستم نه رقیب.”

هافبک استقلال همچنین دربارهٔ صحبت‌هایی مبنی بر این‌که روابط بین رحمتی و نکونام در تیم سرد است، بیان کرد: “به اعتقادم این روابط به هیچ عنوان بد نیست. امروز جباری بازوبند را بست و دیدید که هیچ مشکلی هم نبود. نکونام و رحمتی در اردوهای تیم ملی هم‌اتاقی بودند و شما می‌توانید به تمرین‌های تیم بیایید و ببینید که هیچ مشکلی در تیم نیست.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.