حاتمی: دو بازی آخر با البدر مثل هم بودند! / حضور گرگان مرحله پلی آف را گرم کرد

۰۳م اسفند ،

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بعد از راهیابی به مرحله نیمه نهایی دو بازی آخربا البدر کنگ را مثل هم دانست با این تفاوت که بازیکنان در بازی سوم انگیزه بسیار بسیاری داشتند.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به عجیب بودن نتایج دو بازی آخر با تیم البدر کنگ تاکید کرد: هر دو بازی مثله م بودند اما امروز بازیکنان تیم انگیزه بسیاری داشتند. تیم حریف هم واقعا عجیب بود. از طرفی ما دوست داشتیم در این مرحله با بازیکن خارجی دوم خود هم در زمین خودی یک بازی انجام دهیم، هر چند در روز دوشنبه هم بازی خود را انجام دادیم اما بازیکنانمان چندان شرایط بازی را نداشتند. در لحظات آخر هم بازی گره خورد و ترجیح دادیم با نفرات روی نیمکت تا پایان کار ادامه دهیم.

وی با تاکید بر استفاده از یار خارجی دوم توضیح داد: گارد رأس تازه تیم عملکرد خوبی داشت. بازی هم به چندبخش تقسیم می شد. زمانیکه با هر دو بازیکن خارجی برای دقایق کوتاهی بازی کردیم. زمانی که تنها بازیکنان ایرانی در زمین بودند و لحظاتی که تنها از یک خارجی در زمین استفاده می کردیم.

×××بازیکن پست پنج خوب پیدا نکردیم

سرمربی پتروشیمی در مورد اینکه چطور شد که به جای بازیکن خارجی پست پنج در پست یک بازیکن جذب کردند؟ اشاره کرد: بازیکن خارجی پست پنج خوب در این زمان پیدا نکردیم و ترجیح دادیم یک گارد رأس به ترکیب اضافه کنیم. حالا هم ضعف هایی که در بازی خارجی داشتیم با بازیکن تازه برطرف شده و از طرفی بازیکنان داخلی تیم هم بد نیستند و قابل رقابت با بازیکنان هم پست خود در تیمهای دیگر می باشند.

×××فکر نمیکردیم با گرگان روبرو شویم

حاتمی از حریف بعدی تیم در مرحله نیمه نهایی و اینکه آیا تصور روبرو شدن با گرگان در مرحله نیمه نهایی را داشت،گفت: گرگان تیم خوب و سرسختی است و منطقه بسکتبال خیزی هم محسوب می گردد. گرگانی ها مرحله پلی آف ونیمه نهایی را با حضور شان گرم کردند. این شهر همیشه صاحب بسکتبال بوده اما واقعیت این است که فکرنمیکردیم در نیمه نهایی با آنها روبرو شویم.

وی با اعلام میزبانی دو بازی اول نیمه نهایی در ماهشهر تاکید کرد: امیدوارم با حضور در جمع چهار تیم بالا جواب زحمات مسئولان پتروشیمی به خصوص ظریف کار مدیرعامل باشگاه و شرکت نفت را داده باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.