حاتمی: سانی در ۳ پست به تیم کمک می کند

۰۴م آذر ،

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام تأکید می کند که سانی بچیروویچ بازیکن اسلونیایی تیم توانایی بازی در پست های یک تا سه را دارد.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تیمش اشاره کرد: هنوز سعی می کنیم بازی تیم خود را ارتقا دهیم خوشبختانه تا به حال نتایج خوبی گرفته ایم به هر حال تیمی که تمام نفرات آن تغییر کرده به زمان نیاز دارد و هنوز باید برای بهترین شدن تلاش کنیم.

وی دربارهٔ بازی با البدرو یک طرفه بودن آن گفت: اتفاقاً بازی به این شکل نبود البدر تیم خوبی با توانایی های بالا است و با این بضاعت خوبی با توانایی های بازیکنانش در زمین درخشیده و شهامت بالایی دارند.

حاتمی تأکید می کند که هنوز از بازیکنان خارجی دوم تیمش خبری نیست ما دنبال بازیکن خارجی برای مرحله پلی آف هستیم بیشتر بحث ما در مورد زمان جذب بازیکن خارجی دوم، به مسابقات غرب آسیا مربوط می گردد هنوز از زمان دقیق این رقابت ها اطلاعی در دست نداریم و اگر زمان به طور رسمی مشخص شود حداقل یک یا دو ماه قبل از غرب آسیا بازیکن دوم را به تیم اضافه می کنیم تا با سایرین هماهنگ شود.

حاتمی در پاسخ به اینکه آیا روند صدرنشینی بدون باخت را حفظ می کنند تأکید کرد: ما دنبال این مسائل نیستیم اهداف تیم ما بزرگتر از این حرف هاست هفته بعد هم مقابل تیم همیاری بازی داریم که بازیکنان بزرگ و شرایط خوبی دارد.

وی در مورد سانی بچیروویچ بازیکن خارجی تیم گفت: سانی بازیکن خوبی است و تا به حال بسیار مفید کار کرده برای جذب وی آزمایشات پزشکی لازم را هم گرفتیم و با این وجود اگر در هر زمانی به این نتیجه برسیم که بازیکنی به تیم کمک نمی کند از آن بازیکن استفاده نمی کنیم اما فعلاً سانی در پست های یک تا سه امکان کمک به تیم را دارد و قبلاً هم هر ۳ پست را پوشش داده فعلاً تمام شرایط خوب است و امیدوارم به همین نحو ادامه پیدا کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.