حاجیان: فرصت کمی برای تمرین با تمام بازیکنان داشتیم / حسن‌زاده: این بار مصدومیتم به خاطر بی احتیاطی نبود

۲۶ام بهمن ،

اعضای دو تیم بسکتبال مهرام و دانشگاه آزاد درمورد بازی اول پلی آف توضیح می‌دهند.

وحید حاجیان بازیکن مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از شرایط بازی با دانشگاه آزاد توضیح داد: علاوه بر اینکه حریف در ابتدای کار بسیار خوب بازی کرد ما هم تمرکز نداشته و واقعاً بد بازی کردیم. اصلاً به آن شکلی که تمرین می‌کنیم، در زمین ظاهر نشدیم و در نیمه اول حتی یک سیستم درست هم اجرا نکردیم اما با صحبت‌های بین دو نیمه در ادامه بهتر شدیم.
 
وی ادامه می‌دهد: اولین باری بود که دو بازیکن خاجی مان کنار هم بازی می کردند، بازیکنان دیگر هم ۲ هفته کنار هم نبودند با حضور ۳ ملی پوش در اردوی تیم ملی و دو مصدوم در ترکیب، تنها ۸ یا ۹بازیکن در تمرینات تیم حضور داشتند و اصلاً بازی پنج به پنج انجام نداریم. سبب آغاز بد تیم همین بود اما با کمی بازی و تمرین کنار هم اوضاع بهتر می‌شود.
 
گارد مهرام در مورد حضور درترکیب اولیه تیم گفت: درست است که من در ترکیب اولیه قرار می‌گیرم اما در حمله فرصت بسیاری برای کار ندارم. البته سرمربی تیم هم می‌گوید که “کارت در زمین، دفاع و پاس دادن است” و من هم همین کار را انجام می‌دهم.  
 
حسن زاده: اقدام به شوتمان بسیار بود
 
محمد حسن زاده فوروارد قدرتی دانشگاه آزاد که با دست مصدوم زمین بازی را ترک کرد، می‌گوید: بازی زیبایی با مهرام داشتیم اماباز هم تجربه این تیم بر ما غلبه کرد. ما از روی جوانی در بسیاری مواقع که نباید اقدام به شوت می‌کردیم، اقدام بسیاری انجام دادیم اما در مجموع کارمان خوب بود.
 
مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه در مسابقه قبل از بازی گفته بود ” بازیکنان‌ ما باید متوجه شوند که گرداننده تیم می باشند و بیشتر مراقب مصدومیت‌های خود باشند”.  حسن‌زاده در پاسخ به اینکه آیا مصدومیتش مقابل مهرام هم بی‌احتیاطی بود؟ ، اشاره کرد: بعضی اتفاقات ناخودگاه بوده و دست خود بازیکن نیست در مصدومیت اول فصل، خودم بی‌احتیاطی  کرده و حرکتم حرفه ای نبود چون بدون بستن پایم به داخل زمین رفته و مصدوم شدم اما این بار درجریان بازی زمین خوردم و مچ دستم مشکل پیدا کرد.
بازیکن دانشگاه آزاد بعد از باخت اول احساس نا امیدی نمی کند: ما هیچ وقت برای باخت به زمین نمی آییم در بازی بعد هم به همین شکل می جنگیم و امیدوارم آن بازی را ببریم.

 شاهین طبع: مهرام، کنترل و ثبات بهتری داشت

سرمربی دانشگاه آزاد پرتاب های منطقه ای نیمه اول و ثبات مهرام در نیمه دوم را سبب باخت تیمش می داند: ما در نیمه اول بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما در بسکتبال قوانینی هست که باید خود من و بازیکنان رعایت کنیم، نداشتن پرتاب های منطقه ای در نیمه اول سبب تساوی بازی شد و در نیمه دوم هم ثبات و کنترل تیم مقابل بر بازی بهتر بود به خصوص در کوارتر چهارم که با مدیریت خوب زمان تیم برتر بودند.
وی برخورد داخل زمین با صمد زاده سرپرست تیم حریف را توضیح داد: این صحبت ها در تمام بازی های حساس پیش می آید، بحث در مورد یک بازیکن داخل زمین بود که در پایان هم به خاطر این جریان از سرپرست حریف عذرخواهی می کردم.

بچیروویچ :تمرین خوبی قبل از پلی آف نداشتیم

مهمد بچیروویچ سرمربی مهرام در مورد بازی با دانشگاه توضیح داد: مشکلات بسیاری برای این بازی داشتیم و طی هفت روز تمرینات خوبی انجام ندادیم به همین سبب در نیمه اول بد بازی کردیم اما در نیمه دوم تیم انسجام پیدا کرده و به پیروزی رسیدیم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه تیم مهرام دو بازیکن خارجی داشت و اما تیم حریف بدون یار خارجی بازی می کرد، اظهار داشت: این موضوع ارتباطی به تیم من نداد آنها هم می توانستند در فرصت موجود بازیکن خارجی بخرند.

سرمربی مهرام در مواجهه با سوال بعدی که فکر نمی کنید اگر تاکتیک تیم به همین شکل پیش برود،‌ در آینده و بازی با ماهان به مشکل بر می خورید؟ با ناراحتی به خبرنگاران گفت: شما در مورد آینده صحبت نکنید به تاکتیک های همین بازی بپردازید اگر ازمن بدتان می آید و می خواهید بروم، بگویید که بروم.
سرمربی مهرام بعد از این حرف جایگاه خبرنگاران را ترک کرده و حاضر به صحبت با دوربین تلویزیونی بعدی هم نشد./چ


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.