حاج‌صفی: پرسپولیس و استقلال می‌خواهند ما را وارد حاشیه کنند/ جایگاهم را در تیم ملی پس می‌گیرم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – احسان حاج‌صفی هافبک چپ پای سپاهان برای دو فصل دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش ممتاز؛او معتقد است که سپاهان نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده و می‌تواند امسال قهرمانی در لیگ برتر را دوباره تجربه کند. حاج‌صفی در مورد ماندن در سپاهان، اضافه شدن بازیکنان تازه از جمله مجتبی جباری و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآلاین پاسخ می‌دهد. او البته از آنهایی انتقاد آنهایی که از خریدهای سپاهان و هزینه‌های این تیم انجام می‌دهند ناراحت است. حرف‌های او را می‌خوانید.

فکر می‌کنی سپاهان نسبت به فصل قبل قوی‌تر است؟
خدا را شکر تیم خوبی داریم و معتقدم تیم نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده است. بازیکنان بزرگی هم به تیم ما آمده‌اند و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

غیبت طولانی سوکای و احتمال جراحی نویدکیا نگران‌کننده نیست؟
من معتقدم سپاهان را چشم زده‌اند و سوکای متاسفانه مصدوم شد. ما آنقدر بازیکن خوب گرفتیم و آنقدر بازیکن خوب داریم که چشم خوردیم و سوکای بسیار می‌توانست به تیم ما کمک کند. من نمی‌دانم شرایط محرم چطور خواهد شد ولی امیدوارم کارش به جراحی نکشد. او بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است که همیشه به ما کمک کرده است.

حضور جباری در سپاهان را چطور می‌بینی؟
مجتبی از لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن بسیار بزرگی است که در این سال‌ها با جان و دل برای استقلال بازی کرد او حتی در چند بازی آخر تیم ملی هم توانست به خوبی کمک کند و امیدوارم روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.

مدیران استقلال و پرسپولیس در چند روز سپاهان را به سبب هزینه‌های بسیار مورد انتقاد قرار دادند. در این مورد چه صحبتی داری؟
همین استقلال و پرسپولیس هم هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهند و امسال چون در فصل نقل و انتقالات چندان به هدفشان نرسیدند می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند. همیشه این سه تیم در فصل نقل و انتقالات با یکدیگر رقابت دارند ولی آنها می‌خواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند و نمی‌دانم چه هدفی دارند.

در مورد تمدید قرارداد با سپاهان صحبت می‌کنی؟
من هر چه دارم از سپاهان است و پیشرفتم را مدیون این تیم و هوادارانش هستم. دوست داشتم در سپاهان بمانم و خوشحالم که دو سال دیگر در خدمت این تیم هستم.
تو قبلا بازیکن ثابت تیم ملی بودی ولی حالا جایگاهت را از دست دادی. در این مورد چه صحبتی داری؟
من تا وقتی ک‌روش بیاید فیکس بازی می‌کردم ولی مربیگری سلیقه‌ای است و به تصمیم تیم ملی احترام می‌گذارم. امسال می‌خواهم طوری بازی کنم که جایگاهم را در تیم ملی پس بگیرم و انگیزه بسیاری دارم.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.