حاج صفی: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم تا لژیونر شوم/ با ۴ امتیاز می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – احسان حاج‌صفی هافبک چپ پای سپاهان معتقد است که قرعه ایران در جام جهانی بد نیست و تیم ملی می‌تواند از گروه خود صعود کند.

به گزارش ممتاز؛ با این حال حاج‌صفی دوست داشت که قرعه آسان‌تری نصیب تیم ملی می‌شد تا شانس صعود ایران افزایش پیدا می‌کرد. حاج‌صفی در مورد قرعه ایران در جام  جهانی، وضعیت سپاهان و مسائل دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد. او امیدوار است که در برزیل فرصت بازی پیدا کند.

در مورد قرعه ایران در جام جهانی چه صحبتی داری؟

خدا را شکر قرعه ما قرعه بدی نیست. هر چند که با آرژانتین همگروه شدیم ولی می‌توانیم از بوسنی و نیجریه امتیاز بگیریم. البته فکر می‌کنم نیجریه قوی‌تر از بوسنی باشد ولی مشکل اصلی ما بازی با آرژانتین است.

خودت دوست داشتی قبل از قرعه‌کشی با چه تیم‌های همگروه می‌شدیم؟

من معتقدم در سال‌های آینده فرصت بازی با تیم‌های بزرگ نصیب ایران می‌شود به همین سبب دوست داشتم در یک گروه آسان قرار می‌گرفتیم. ای کاش در گروه فرانسه بودیم چون کارمان برای صعود بسیار راحت می‌شد.

فکر می‌کنی از این گروه صعود کنیم؟

صعود آرژانتین از گروه ما قطعی است و ما باید برای صعود مقابل نیجریه و بوسنی نتایج خوبی بگیریم. به نظر من با یک برد و یک مساوی می‌توانیم به مرحله بعد برویم. فوتبال حساب و کتاب ندارد، خدا را چه دیدید شاید به مرحله بعدی صعود کردیم. شاید به طور مثال در یک بازی فقط یک موقعیت به دست بیاوریم و به پیروزی برسیم.

فکر می‌کنی مسی چند گل به ایران بزند؟

خواهش می‌کنم ایران را دست کم نگیرید. این درست است که مسی بازیکن بزرگی است و بزرگترین مدافعان دنیا هم نمی‌توانند او را مهار کنند ولی ما می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم. من فقط امیدوارم مسوولان فدراسیون فوتبال بازی‌های تدارکاتی خوبی را در نظر بگیرند تا بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

در این چند روز هاشم بیک زاده حسابی سوژه شده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

متاسفانه بعضی‌ها در مورد بیک زاده کم لطفی می‌کنند. به نظر من نباید شخصیت بازیکن تیم ملی را خرد کرد.

در جام جهانی چقدر امیدواری که برای تیم ملی بازی کنی؟

من زمان مربیگری افشین قطبی در ترکیب ثابت بودم ولی بعد از حضور کی‌روش بسیار کم بازی کردم. با این حال فکر می‌کنم او دوباره به من اعتماد کرد و در بازی با تایلند به میدان رفتم. به نظر خودم نمایش بدی نداشتم و امیدوارم در بازی‌های اینده دوباره فرصت بازی پیدا کنم. هدفم این است که در جام جهانی بازی کنم و سپس لژیونر شوم.

چرا سپاهان در ۶ بازی آخر خود بردی به دست نیاورده است؟

واقعا نمی‌دانم چه بگویم و فکر می‌کنم تیم ما طلسم شده است. اگر در زدن ضربات آخر خوب عمل کنیم شرایط تغییر خواهد کرد چون ما در هر بازی چند موقعیت خوب به دست می‌آوریم. باشگاه قرار است یک به زودی یک مهاجم را به تیم اضافه کند و من معتقدم با بازگشت نویدکیا نصف مشکلات سپاهان برطرف می‌شود. ما نیاز به هافبک بازی‌ساز داریم و امیدوارم محرم هر چه زودتر برگردد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.